نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 12:01

جعفرزاده: بازی‌های آسیایی شاید آخرین فرصت برای فروغی باشد

مربی تیم ملی تپانچه گفت: شاید مسابقات بازی‌های آسیایی آخرین فرصت برای فروغی باشد تا خودش را ثابت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چهارمین نشست خبری فدراسیون های اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو‌۲۰۲۲ صبح امروز هفتم شهریورماه سال ۱۴۰۲ در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این نشست خبری مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی، نصراصفهانی و طالبی سرمربیان تیم‌های ملی مردان و بانوان حضور داشتند و پاسخگوی سوال خبرنگاران بودند.

احمد ظفر جعفرزاده، مربی تیم ملی تپانچه در صحبت‌های خود اظهار داشت: اتفاقی که برای فروغی از نظر ذهنی رخ داده بین ورزشکارانی که مدال المپیک می‌گیرند شایع است. اکثراً مدال‌آوران به این مسیر می‌افتند. به هر حال با توجه به توجهاتی که به واسطه مدال کسب کردند، شاخص می‌شوند و این بسیار بار ذهنی زیادی برای ورزشکار در پیش دارد. تمام تلاش فدراسیون این بوده که فروغی را به جایگاه قبلی برگردانیم. این کار سختی است، اما غیر ممکن نیست. آرزو می‌کنیم فروغی را دوباره به جایگاه آرمانی برگردانیم؛ البته یک بخشی هم به فروغی برمی‌گردد که بتواند گذشته را فراموش کند و دوباره به اوج بازگردد. آرزو می‌کنیم در بازی‌های آسیایی توانسته باشیم یک تغییراتی روی او انجام داده باشیم.

وی در واکنش به این سوال که چه مدال‌هایی می‌توانیم در این رشته کسب کنیم، افزود: در ورزش تیراندازی پاسخ دادن این سوال سخت است، اما این خواسته طبیعی است و می‌پذیریم. در واقع ۷۰ درصد مسیر را طی کردیم و برای فروغی روانشناس گرفته‌ایم و آرزو می‌کنیم در بازی‌های آسیایی که میکس کار خواهد کرد بتواند نتیجه خوبی بگیرد. این شاید آخرین فرصت برای فروغی باشد. ورزشکاران باید بدانند که تا یک حدی حمایت می‌شوند، اینجا مستثنی نیست. این را شاید نمی‌خواستم بگویم، اما او باید یواش یواش این را متوجه شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1475005

مهمترین اخبار ایران و جهان: