نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 11:12

١١ پروژه عمران شهری و آسفالت راه شهر سنقر به بهره‌برداری رسید

کرمانشاه- در فاصله ۹ روز مانده به اربعین حسینی (ع) یازده پروژه‌ عمرانی شهر سنقر در راستای فراهم سازی امکانات شهری برای استقبال از زائران اربعین حسینی (ع)به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، شهردار، فرماندهان سپاه و انتظامی و برخی از مسئولین و مدیران این شهرستان تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهری سنقر در راستای فراهم سازی امکانات شهری برای استقبال از زائران اربعین حسینی (ع) و همچنین پروژه‌های حوزه آسفالت راه‌های دسترسی با اعتبار بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

پروژه‌های حوزه آسفالت راه‌ها شامل؛ آسفالت معابر سطح شهر سنقر در سطح ۸۰ هزار متر مربع با اعتبار ٢۵٠ میلیارد ریال، بهسازی معابر به مساحت ٩ هزار متر مربع با اعتبار بالغ بر ۵٠ میلیارد ریال، بهسازی و ساماندهی مسیل شهرک شهدا به طول ۳.۵ کیلومتر در فاز اول با اعتبار ١۵ میلیارد ریال، احداث ۲۵۰ متر کانال با عرض پنج متر، تهیه هشت ست بازی پلی اتیلن با اعتبار ٢٠ میلیارد ریال و آغاز اجرای زیر ساخت جان احمد با اعتبار ١٣٠ میلیارد ریال است.

تجهیز خودرو آتش نشانی به مبلغ ١٠ میلیارد ریال و خرید خودرو پیش‌رو به مبلغ ١۵ میلیارد ریال از جمله دیگر پروژه‌های حوزه عمران شهری است که عملیات بهره برداری از آنها طی هفته دولت آغاز شده است.

همچنین در ادامه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرداری سنقر یک باب نمازخانه به مساحت ۱۰۰ متر مربع و فضای سرویس در محل ورودی و خروجی‌های این شهر به مساحت ٣۶٠ متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهسازی و آسفالت راه روستایی حسین آباد به طول ۱.۸ کیلومتر با اعتبار ٢۵ میلیارد ریال و روکش محور اصلی سنقر- بیستون به طول پنج کیلومتر با اعتبار ٩٠ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان سنقروکلیایی بود که در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سنقر افتتاح شد.

گفتنی است، در مجموع برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر ۶۶٠ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474693

مهمترین اخبار ایران و جهان: