نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 13:28

حمل موتور سرقتی با نیسان مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی حرفه‌ای و سابقه داری خبر داد، که با یک دستگاه خودرو نیسان درحال حمل یک موتورسیکلت سرقتی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: بامداد هفتم شهریور ماه سال جاری، رئیس کلانتری ۱۷۳ امین آباد در محدوده محور کمربندی دوم تهران به راننده یک دستگاه نیسان آبی رنگ را که در حال تردد با سرعت بالایی از سمت زمین‌های کشاورزی مشاهده و به آن مشکوک می‌شود.

وی افزود: پس از گذشت دقایقی خودرو به محور اصلی رسیده و مشاهده می‌شود یک دستگاه موتورسیکلت ورزشی حرفه‌ای در قسمت بار خودرو می‌باشد که پس از استعلام پلاک خودرو از مرکز پیام اعلام می‌شود نیسان دارای سابقه سرقت از شهر تهران می‌باشد که دستور توقف خودرو توسط پلیس صادر شد اما متهم بدون هیچ‌گونه توجهی متواری و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه با اجرای سریع طرح مهار و فعال نمودن کلیه واحدهای گشتی در سطح شهرستان و انجام اقدامات اطلاعاتی، خودرو سرقتی در یکی از خروجی‌های شهر متوقف شد افزود: سارق خودرو پس توقف دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهم در تحقیقات انجام شده به فعالیت بزهکارانه خود مبنی بر سرقت خودروی نیسان و موتور سیکلت به ارزش حدودی ۶ میلیارد ریال، همچنین یک دستگاه خودروی دیگر اعتراف کرد که تحقیقات جهت بررسی دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه پلیس به طور شبانه روزی برای برقراری نظم و امنیت مردم عزیز در تلاش می‌باشد، گفت: از شهروندان می‌خواهیم که از پارک کردن اتومبیل و موتورسیکلت در نقاط خلوت و تاریک خودداری نمایند و خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و وسایل ضد سرقت مجهز کنند چرا که سارقان معمولاً سراغ خودروهایی می‌روند که فاقد هر گونه وسیله ایمنی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475049

مهمترین اخبار ایران و جهان: