نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 14:51

کارخانه آسفالت شهرداری چابهار مانع تکمیل پروژه خانه محرومین است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از مسئولین شهرستان چابهار درخواست داریم تا هرچه سریعتر کارخانه آسفالت جابه جا شود تا ساخت سایر واحدهای مسکونی را هم سریعتر آغاز کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در محل احداث پروژه هزار واحدی خانه محرومین در چابهار، از روند اجرای آن بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: یکی از رویکردهای بسیج خدمت به مردم است و جهاد خدمت سرلوحه کار ما در تمامی مناطق ایران اسلامی می باشد.

وی افزود: در استان سیستان و بلوچستان هم یکی از محورهای جهاد خدمت احداث منازل مسکونی برای محرومین است؛ طرح پروژه هزار واحدی در بندر چابهار چندی پیش شروع شده و در حال حاضر حدود ۶۴۰ واحد در حال اتمام، بیش از ۴۰۰ واحد تکمیل و سایر واحدهای منازل مسکونی نیز ۸۰ درصد پیشرفت کار دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عدم همکاری مسئولین شهرداری چابهار را دلیل عدم پیشرفت پروژه اعلام کرد و افزود: شهرداری چابهار باید کارخانه آسفالت را جابه جا کند تا سایر منازل هم ساخت آن شروع شود.

سلیمانی افزود: این منازل قرار است در اختیار مردم عزیزی که عمدتا حاشیه نشین هستند قرار بگیرد؛ این عزیزان در شهر چابهار و در کپرهای نامناسب و شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند و ان شالله با برنامه ریزی که در سپاه استان انجام خواهد شد این واحد ها با هماهنگی مسئولیت استانی و وزارت مسکن و شهرسازی در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

سلیمانی گفت: از مسئولین شهرستان چابهار درخواست داریم تا هرچه سریعتر کارخانه آسفالت جابه جا شود تا ساخت سایر واحدهای مسکونی را هم سریعتر آغاز کنیم.

وی در ادامه گفت: مسئولین شهرداری هرچه سریع تر کارخانه آسفالت را جابه جا کنند چراکه در غیر این صورت مابقی منازل بدون ساخت خواهد ماند. این کارخانه آسفالت باید هر چه سریعتر جابه جا شود تا ساخت سایر واحد ها هم شروع شود.

پایان پیام/3139

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477293

مهمترین اخبار ایران و جهان: