نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 15:42

بایرن‌مونیخ به دنبال خرید جدید از لیگ انگلیس

بایرن‌مونیخ به زودی پیشنهاد خود را برای جذب بازیکن فولام ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نظر می‌رسد بایرن مونیخ به زودی برای جذب هافبک فولام اقدام خواهد کرد چرا که باواریایی‌ها به دنبال اضافه کردن یک هافبک به تیم هستند. توماس توخل در طول تابستان علاقه زیادی به جذب یک هافبک دفاعی داشته است و حالا از شواهد پیداست که این امر به زودی محقق خواهد شد.

بایرن مونیخ در این تابستان شدیدا به دنبال جذب دکلن رایس، هافبک انگلیسی وستهام بود ولی در نهایت این بازیکن با مبلغ بسیار گران 116 میلیون یورو به آرسنال پیوست. 

براساس گزارش بیلد، ژائو پالینیا از تیم فولام مهمترین گزینه بایرن‌مونیخ است و انتظار می‌رود آنها به زودی پیشنهاد خود را برای جذب هافبک پرتغالی ارائه دهند. فولام قبلا پیشنهاد ۵۰ میلیون پوندی وستهام را رد کرده بود بنابراین باید بایرن‌مونیخ رقم قابل توجهی را برای جذب این بازیکن پیشنهاد داده باشد. 

پالینیا از زمانی که تابستان گذشته از اسپورتینگ لیسبون به فولام پیوست، یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی لیگ برتر بوده است. عملکرد او در خط میانی بسیار قابل توجه بوده چیزی که توجه توخل را جلب کرده است.

تنها نگرانی در مورد قرارداد پالینیا، سن اوست. هافبک پرتغالی فصل آینده ۲۹ ساله خواهد شد و اگر قرارداد تا قبل از روز جمعه انجام شود، او خرید بلندمدتی برای بایرن نخواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477405

مهمترین اخبار ایران و جهان: