نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 21:17

خدمات‌رسانی ۱۵۴ نفر از جمعیت هلال‌ احمر چهارمحال و بختیاری به زائران امام رضا(ع)

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات رسانی ۱۵۴ نفر به زائران امام رضا(ع) در پیاده‌روی حرم رضوی در مشهد مقدس، گفت: خدمات هلال‌احمر تا ۲۶ شهریورماه به زائران حرم مطهر رضوی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی، با اشاره به پوشش امدادی مراسم شهادت امام رضا (ع) گفت: جوانان هلال‌احمر به ارائه خدمات به زائران امام رضا علیه السلام که قصد پیاده روی به سمت حرم رضوی در مشهد را دارند، می‌پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در ادامه، افزود: مسئولیت امدادرسانی به زائران در حوادث احتمالی بر عهده جمعیت هلال‌‌احمر است و برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

مثنوی در ادامه یادآور شد: حدود ۱۵۴ نفر از جمعیت هلال‌احمر استان مسئولیت ارائه خدمات به زائران حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه السلام را بر عهده‌ دارند و افراد سالمند را در امر زیارت امام رضا (ع) همراهی می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خدمات هلال‌احمر تا ۲۶ شهریورماه به زائران حرم مطهر رضوی ادامه دارد تا عزیزانی که قصد سفر به مشهد مقدس را دارند به سلامت به مبدا سفر خود بازگردند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1495293

مهمترین اخبار ایران و جهان: