نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 11:06

اقدامات ویژه و پزشکی بیرانوند برای آماده شدن مقابل النصر

دروازه‌بان ملی پوش باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا با وجود مصدومیت فرصت تقابل دوباره با ستاره های فوتبال دنیا در النصر عربستان را از دست ندهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰ سه شنبه ۲۸ شهریورماه میزبان النصر عربستان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا است.

کریستیانو رونالدو همراه با هم تیمی‌های خود نظیر سادیو مانه، تالیسکو، بروزوویچ، آیمریک لاپورت و … به تهران سفر خواهند کرد تا در سخت‌ترین شرایط پرسپولیس مقابل آنها قرار بگیرند.

اشتباه بخش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در دوران مدیرعاملی جعفر سمیعی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا باعث محرومیت این تیم از همراهی تماشاگران در نخستین بازی خانگی پس از پایان پاندمی کرونا شد. بدین ترتیب هواداران پرسپولیس از تماشای بازی تیم محبوبشان مقابل ستاره‌های بزرگ فوتبال دنیا محروم هستند.

محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران در جدال با النصر عربستان بخشی از حاشیه‌های به وجود آمده برای این تیم است. داخل رختکن پرسپولیس نیز به دلیل آسیب دیدگی علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه تیم ملی ایران مقابل بلغارستان چالش هایی را برای این تیم ایجاد کرده است.

دروازه‌بان تیم ملی ایران که در جام جهانی ۲۰۱۸ در تقابل با پرتغال توانست پنالتی «کریستیانو رونالدو» را مهار کرده و چهره ویژه‌ای را نزد فوتبال دوستان ایران و حتی قاره آسیا کسب کند حالا دنبال فرصتی دیگر برای درخشش مقابل این بازیکن و هم تیمی های نامدارش است.

بیرانوند به کادر فنی و مدیریت پرسپولیس قول داده است برای این بازی قطعاً بازی خواهد کرد تا دیگر فکر انتخاب جانشین برای او نباشند. او به هیچ وجه نمی‌خواهد شانس بازی کردن دوباره مقابل مهاجمان زهردار فوتبال دنیا همچون مانه، رونالدو و حتی بروزوویچ را از دست بدهد. از این رو می‌خواهد مقابل النصر عربستان بازی کند.

بیرانوند تا کنون دوبار تزریق برای تسریع در روند بافت سلول‌های کشاله ران پای خود داشته است و قرار است پرتودرمانی خود را تا سه روز آینده ادامه دهد تا با قرص و آمپول مقابل رونالدو و هم تیمی‌هایش قرار بگیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1495893

مهمترین اخبار ایران و جهان: