نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 18:50

گفتمان میان اصحاب رسانه اردبیل حرکت به سوی پیشرفت را در پی دارد

اردبیل - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: گفتمان بیشتر بین اصحاب رسانه استان اردبیل، حرکت به سوی توسعه و پیشرفت را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رجبی بعدازظهر یکشنبه در دومین همایش رسانه، چالش‌ها و فرصت‌ها اظهار کرد: گفتمان بیشتر بین اصحاب رسانه استان اردبیل، حرکت به سوی توسعه و پیشرفت را در پی خواهد داشت و با توجه به اینکه در حوزه جنگ نرم نیز، خبرنگاران پیشگامان این عرصه هستند و با تفرقه افکنی و القا یاس از سوی دشمن، به خوبی مقابله می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه اصحاب رسانه‌های رغم تنوع افکار سیاسی و اجتماعی و اقتصادی، در یک موضوع مشترک هستند و آن توسعه و پیشرفت و تعالی کشور و استان است، افزود: نیاز امروز جامعه رسانه، گفت و گوی درون خانواده است و با وجود اختلاف نظر طبیعی که می‌تواند در میان اعضا باشد، همگان با عشق به کشور و اهل بیت (ع) برای ارتقا و توسعه میهن اسلامی و استان اردبیل متحد و همدل هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: امروز شاهد تلاش خالصانه اصحاب رسانه استان هستیم که علی رغم مشکلات متنوع در حوزه اطلاع رسانی، با تمام وجود در تلاش هستند تا با بازتاب مشکلات و مسائل جامعه، در جهت رفع یا کاهش آنها شبانه روزی تلاش می‌کنند.

رجبی نقش رسانه‌ها را در تولید و انتشار محتواهای شفاف و اغنا کننده افکار عمومی نقش ممتاز و بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: در سال‌جاری فصلی تازه در روابط بین فعالان حوزه رسانه را شاهد خواهیم بود و تلاشمان بر این است تا مشکلات حوزه رسانه را در استان با مشورت و همفکری اهالی و اصحاب این عرصه حل کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493405

مهمترین اخبار ایران و جهان: