نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 23:51

از هواداران عذرخواهی می‌کنم / از این وضعیت خسته شده ایم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با عذرخواهی بابت گل به خودی گفت: از همه معذرت می خواهم اما واقعا از این وضعیت خسته شده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، سروش رفیعی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بازی شرایط خوبی نداشت. متأسفانه چمن ورزشگاه آزادی کیفت گذشته را ندارد و تیم‌ها نمی‌توانند در این ورزشگاه عملکرد خوبی داشته باشند.

وی گفت: جای تعجب است که ما بخواهیم با این شرایط میزبان تیم‌های عربی باشیم. آیا واقعاً رونالدو و تیمش باید در این چمن مقابل ما بازی کنند؟ فوتبال بدون تماشاگر، ورزشگاه ناآماده، چمن بی کیفت همه اینها دست به دست هم داده تا فوتبال جذابیت خودش را در کشور ما از دست بدهد.

هافبک سرخپوشان ادامه داد: هواداران دوست دارند به ورزشگاه بیایند و رونالدو را از نزدیک ببینند اما آیا با این امکانات چنین شرایطی وجود خواهد داشت. شاید بهتر باشد بازی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار نشود. چون با این امکانات بعید می دانم تیم‌های حریف معترض نشوند.

رفیعی در خصوص گل به خودی که در نیمه اول به ثمر رساند گفت: ما در تمرینات از این پاس به یکدیگر زیاد می‌دهیم اما امروز تمرکز نداشتیم. اعتراض خود را به کادر فنی هم گفتیم اما آنها چه می‌توانستند انجام دهند.

وی افزود: در دقایق پایانی فشار زیادی آورده بودیم اما به یکباره پروژکتورهای ورزشگاه قطع می‌شود. آیا این اتفاق اگر در لیگ قهرمان صورت بگیرد فوتبال ما زیر سوال نمی‌رود؟ متأسفانه شرایط ورزشگاه آزادی خوب نیست و باید یک فکر درست برای این مسئله صورت بگیرد.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: من از همه هواداران، بازیکنان و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد و تلاش می‌کنم در آینده بهتر از گذشته ظاهر شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ذوب آهن حریف خوبی برای ما بود آنها تلاش زیادی کردند و بازیکنان جوان این تیم جنگنده ظاهر شدند. اما ما باید با توجه به امتیازی که از دست دادیم در دیدارهای آینده تلاش بیشتری از خود نشان دهیم تا بتوانیم حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466993

مهمترین اخبار ایران و جهان: