نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 21:55

چین حریف تیم ملی والیبال ایران در نیمه نهایی شد

تیم ملی چین با شکست ۳ بر ۱ کره جنوبی حریف ایران در دیدار نیمه نهایی قهرمانی مردان آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عصر امروز ۲ شهریور در سالن غدیر ارومیه کره جنوبی در دیدار دوم حذفی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به مصاف تیم چین رفت. 

ست‌اول این دیدار بسیار پایاپای دنبال شد و شاهد رالی های متوالی بین دو تیم بودیم ، تیم کره ی جنوبی با عملکرد بهتر در سرویس و توپ های برگشتی از امتیاز ۲۰ پیش افتاد و موفق شد با نتیجه ی ۲۵ بر ۲۱ چین را شکست دهد.

ست دوم این دیدار با برتری کره ی جنوبی آغاز شد ولی این تیم چین بود که با سرویس های بهتر به بازی برگشت و در پایان با نتیجه ی ۲۵ بر ۲۲ مقابل کره جنوبی به پیروزی رسید تا دو تیم در ست شماری به تساوی برسند. 

ست سوم این دیدار با کسب توسط کره جنوبی آغاز شد و این تیم کره ی جنوبی بود که فاصله ایجاد کرد و در آستانه ی پیروزی ست سوم قرار داشت اما تیم چین با عملکرد فوق العاده در حمله ی امتیازات را یکی پس از دیگری کسب کرد و در امتیازات پایانی ست سوم کار را به تساوی کشاند از کره جنوبی پیش افتاد و در نهایت با امتیاز ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی رسید.

در ست چهارم از همان ابتدا تیم چین با دریافت های منسجم و عملکرد بسیار خوب در دریافت دوم و استفاده بهینه از توپ های برگشتی فاصله ی بسیار زیادی را ایجاد کرد و در نهایت با نتیجه ی ۲۵ بر ۱۸ و در مجموع کره ی جنوبی را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. 

تیم ملی ایران فردا از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در سالن غدیر به مصاف چین خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466905

مهمترین اخبار ایران و جهان: