نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 12:02

نایسر در نقطه توجه مسوولان و مدیریت شهری کردستان است

استاندار کردستان گفت: نایسر نقطه توجه مدیریت استان و مجموعه شورا و شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از 2 زمین چمن مصنوعی در نایسر سنندج اظهار کرد: ناحیه منفصل شهری نایسر مسائل و مشکلات متعددی دارد.

وی خاطرنشان کرد: از همان زمان ورود به استان شاهد مسائل و مشکلات متعددی در حوزه خدمات شهری، ترافیکی، عمرانی و کمبود زیرساخت‌های فرهنگی در این ناحیه منفصل شهری بودیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: طی دو سال‌ گذشته اقدامات خوبی به ویژه در حوزه خدمات شهری و در اجرای پروژه‌های آسفالت معابر انجام شده است.

به گفته وی، بیش از 80 هزار مترمربع معابر و کوچه‌ در نایسر آسفالت شده و بیش از 20 هزار مترمربع نیز زیرسازی شده و آماده آسفالت است.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: احداث سرای محله هم از محل اعتبارات بازآفرینی با مشارکت شهرداری و سایر دستگاه‌ها در حال انجام است که بخشی از کار باقی مانده، امیدواریم قبل از پایان سال عمرانی جاری به بهره‌برداری کامل برسد.

استاندار کردستان در ادامه گفت: پارک و زمین چمن مصنوعی هم از مطالبات جدی مردم ناحیه منفصل شهری نایسر بود که توسط شهرداری سنندج انجام شد و شور و شوق خوبی بین جوانان و نوجوانان این منطقه ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: هنوز کارهای بزرگی داریم که بتوانیم به حداقل‌های مورد نیاز مردم نایسر نقطه توجه مدیریت استان و مجموعه شورا و شهرداری است با همدلی بین دستگاهی و پیگیری‌های فرماندار شاهد تحول هرچه بیشتر در این ناحیه منفصل شهری باشیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465993

مهمترین اخبار ایران و جهان: