نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1403 - 17:49

افزایش تراکم رأی‌دهندگان در پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در حال ادامه دارد که در ساعات پایانی رأی‌گیری تراکم رأی‌دهندگان بیشتر شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در حالی که یک ساعت به مهلت قانونی رأی دادن باقیمانده، با توجه به فصل کاری در مغان اکثر خانواده‌ها در ساعات پایانی در محل صندوق آرا حاضر شده و صف‌های طولانی را در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز شاهد هستیم.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار داشت: به احتمال زیاد زمان برگزاری انتخابات تمدید خواهد شد و با پیشنهاد فرمانداران حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز اطلاع‌رسانی در این زمینه بعد از تأیید ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود.

بهروز زلالی تصریح کرد: انتخابات پرشور و نشاطی را در مغان شاهد هستیم و مردم این منطقه تلاش می‌کنند تا از بین 2 کاندیدا، فرد صالح، شایسته و توانمند را راهی مجلس کنند تا شاهد تکمیل پازل هفت نماینده استان در مجلس دوازدهم باشیم.

وی گفت: پیش‌بینی مشارکت بیش از 70 درصد را در منطقه مغان اعلام کردیم و تاکنون شرایط انتخابات، شرایط مطلوب بدون حاشیه‌سازی و در کمال حفظ امنیت و آرامش بوده و تخلفی نیز از سوی کاندیداها، نمایندگان آنها و یا مردم گزارش نشده است.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: با ارائه مدارک هویتی پنج‌گانه اعم از شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، پاسپورت و کارت پایان خدمت اهالی شمال استان می‌توانند در انتخابات حاضر شوند.

زلالی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سن قانونی برای حضور در انتخابات 21 اردیبهشت 1385 و بالاتر است و شرکت‌کنندگان باید در مرحله اول در مغان رأی داده و یا اینکه اصلا رأی نداده باشند تا امکان حضور آنها در مرحله دوم در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز فراهم آید.

وی اضافه کرد: انتخابات در مغان به صورت نیمه الکترونیکی در حال برگزاری است و حضور پرشور اهالی شمال استان شرایطی متفاوت را رقم زده تا هفتمین منتخب استان در مجلس دوازدهم مشخص و یک جشن سیاسی دیگری را در این منطقه شاهد باشیم.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل در مورد تصویربرداری رأی‌دهندگان از آرای خودشان بیان کرد: تصویربرداری رأی‌دهندگان با رعایت قانون انتخابات بلامانع است و رأی‌دهندگان به صورت شخصی و خانوادگی با رعایت قانون انتخابات می‌توانند تصویری از آرای خود را بردارند.

زلالی در ادامه سخنان خود یادآور شد: هموطنانی که از نعمت سواد خواندن و نوشتن محروم بوده و دارای نقص عضو هستند برای شرکت در انتخابات راهنمایی شده و بدون دخالت سعی می‌شود تا در این مرحله از انتخابات حضور پیدا کند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل از رأی‌دهندگان خواست تا مشخصات نامزدها را به صورت کامل و خوانا قید کرده و از هرگونه علامت‌گذاری و نشانه‌گذاری غیرمرتبط پرهیز کنند.

انتهای پیام/131

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1712049

مهمترین اخبار ایران و جهان: