نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 12:08

تمرکز مدیران دستگاه های اجرایی بر تبیین گفتمان انقلاب اسلامی باشد

معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استانداری گلستان گفت: تمام توجه و تمرکز فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی برای اجرای وظایف و تکالیف خود و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مینودشت سیدعلی مهاجر در جلسه شورای اداری شهرستان با موضوع تکریم و معارفه فرماندار مینودشت اظهار کرد: بخش قابل توجه از فرمایشات و شعار های نوروزی که مقام معظم رهبری در آستانه سال جدید عنوان می کند، برای توجه و تمرکز مدیران است که باید مورد تاکید و توجه مدیران واقع شود تا بتوانیم در انجام وظایفمان موفق شویم.

وی تصریح کرد: اقدام جهادی و انقلابی ما نباید صرفا در حد یک شعار باشد زیرا مردم از هرگونه شعار خسته بوده و چشم انتظار تحول و تغییر اساسی در توسعه کشور و منطقه هستند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: الگوی دفاع مقدس بهترین الگو در راستای اقدامات جهادی و انقلابی است. در آن زمان رزمندگان اسلام فارغ از هر منفعت شخصی و خانوادگی به دنبال اطاعت از ولی فقیه زمان خود بوده و حرف و سخنان رهبر خود را حجت تمام در همه امور می دانستند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در کشور ایران اسلامی ادامه داد: متاسفانه هیچ یک از ما جنگ ترکیبی دشمن را جدی نگرفتیم و اگر به درک این جنگ برسیم می بایست در همه حال در حالت آماده باش و جنگ باشیم و تا زمانی که این جنگ ترکیبی را با جان و دل و پوست و استخوان خود درک نکنیم نمی توانیم در مقابل دشمن هدفمند مقابله کنیم.

وی بیان کرد: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات با عنوان " رقابت سالم، با امنیت و مشارکت حداکثری" سرلوحه کار خود قرار داده و با ایجاد کارگاه همدلی و خدمت در شهرستان ها بتوانیم بهترین انتخاب و بهترین خدمت را به مردم ارائه دهیم.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان ابراز کرد: استاندار گلستان با تیم تخصصی برای فرماندار هر شهرستان شرح وظایفی به عنوان نقشه راه توسعه آن شهرستان تعیین کرده و در کنار آن با استفاده از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گلستان و سفر استاندار به شهرستان ها تلاش دارد تا این اقدامات گره گشای شهرستان ها باشد.

وی افزود: نظام مدیریتی ما با مسائل مختلف مواجه بوده و می بایست با استفاده از فرصت ها، توجه به آسیب ها و قدرت های موجود بتوانیم نقشه راه مناسب تعیین کنیم.

مهاجر یادآور شد: در مسیر مسئولیت و مدیریت خود از هرگونه سخنان و مطالب منفی که باعث اختلاف شده پرهیز کنیم و سیره پیامبران و روایات و ایات قران کریم را به عنوان  سیره و روشمدنظر قرار داده و در رفتار خود عملی کنیم.

فرماندار سابق شهرستان مینودشت در این جلسه گفت: در تمام مدت خدمت تلاش کردم علاوه بر نظارت، برنامه ریزی، ارزیابی و عمل به قانون به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم باشم.

محمدتقی قزلسفلی اظهار کرد: با اقدام جهادی و انقلابی دولت سیزدهم و تخصیص اعتبار ویژه در سفر رئیس جمهور به استان گلستان، حدود ۹۹ درصد از عملیات خاکبرداری تاج سد پروژه سد نرماب انجام شد و در سفر دوم رئیس جمهور شاهد آب‌گیری سد نرماب  این پروژه ملی در شهرستان مینودشت هستیم.

فرماندار جدید شهرستان مینودشت گفت: با وجود ظرفیت های بسیار خوب استان گلستان در حوزه های‌مختلف کشاورزی، جنگل، گردشگری، صنایع و غیره متاسفانه در طول سالها از این ظرفیت ها به‌خوبی استفاده نشده است.

علی ملکان اظهار کرد: فرمانداری مینودشت بدهکار هیچ حزب، گروه و فرد خاصی نبوده و در راستای خدمت صادقانه به مردم از ظرفیت اقشار مختلف در هر سطحی استفاده خواهیم کرد.

در این جلسه از زحمات محمدتقی قزل‌سفلی تقدیر و علی ملکان به عنوان فرماندار جدید معارفه شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1159405

مهمترین اخبار ایران و جهان: