نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 00:55

شب شعر مبشّرات در تبریز برگزار می‌شود

تبریز-معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شب شعر مبشّرات ویژه بزرگداشت روز جهانی قدس از ساعت ١۶ روز پنج شنبه ٢۴ فروردین ماه در مسجد کبود برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن گلی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: ندای جاودانه پیامبر اعظم (ص) که فرمودند من سمع مسلماً ینادی یا للمسلمین، فلم یجبه فلیس بمسلم» همواره ایام، مورد توجه مردم غیرتمند آذربایجان مخصوصاً جامعه فرهنگی و ادبی تبریز بوده و لذا همیشه به انحاء مختلف همراهی خود با مظلومین عالم و بیزاری خویش از مستکبران و غاصبان حقوق و سرزمین مسلمین را فریاد زده اند.

گلی با اشاره به بر گزاری شب شعر مبشّرات ویژه بزرگداشت روز جهانی قدس تصریح کرد: جمعی از شاعران جوان و پیشکسوت تبریز از ساعت ١۶ روز پنج شنبه ٢۴ فروردین ماه در فیروزه جهان اسلام مسجد کبود به یاد قدس شریف گرد هم جمع می‌شوند تا واژه‌های شاعرانه خود را نذر رهایی قدس شریف کنند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، امسال علاوه بر تداوم سیاست‌های ضد اسلامی و ضد انسانی خود در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، در صدد تحرکات و توطئه‌های ضد ایرانی در منطقه قفقاز نیز است، تصریح کرد: از جمله رسالت‌های مهم اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آگاهی بخشی به جامعه در موضوعات مختلف است و در این راستا شاعران همواره پیشقدم بوده اند.

گلی در پایان از عموم مردم مخصوصاً علاقمندان به فرهنگ و ادب برای حضور در محفل ادبی مبشرات دعوت کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1143949

مهمترین اخبار ایران و جهان: