نیوز سیتی!
23 فروردین 1402 - 16:10

نابودی اسرائیل حتمی است/حمایت مسلمانان از مظلومیت فلسطین‌ها

اردبیل- استاد دانشگاه‌های اردبیل گفت: نابودی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک حتمی است و علایم آن را به عینه مشاهده می‌کنیم.

امیدعلی رعنایی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که حق و حقوق مردم مظلوم فلسطین را نادیده گرفته و در کنار آن با شیطنت‌های مختلف جامعه اسلامی را مورد هجمه سنگین قرار داده است.

وی تصریح کرد: آگاهی و بصیرت امت اسلامی نه تنها به رهایی مردم مظلوم فلسطین منجر خواهد شد بلکه زمینه تسریع در نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم کرده و بیش از هر زمان دیگر به پیروزی حقیقی امت اسلامی بر دشمنان کمک خواهد کرد.

استاد دانشگاه‌های اردبیل گفت: هر چند آمریکا، سران اروپا و برخی کشورهای منطقه از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند اما این حمایت‌ها راه و مسیر نجات این رژیم جعلی نخواهد بود بلکه به ایجاد نفرت بیشتر امت اسلامی از این جرثومه فساد کمک خواهد کرد.

رعنایی به هجمه سنگین سربازان رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و علیه مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: این تحرکات نشان می‌دهد که امام راحل به شایستگی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس معرفی کرده تا امت اسلامی نفرت و انزجار خود را از شیطنت‌ها و کثیف‌کاری‌های این رژیم جعلی نشان دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در قرآن کریم نیز بر اتحاد و وحدت امت اسلامی در برابر ظالمان و ستمگران تأکید شده و ماهیت چنین اندیشه‌ها و تفکر منحرف به خوبی تبیین و روشنگری شده است.

رعنایی اضافه کرد: در شعار امسال برای روز جهانی قدس به خوبی می‌توان رگه‌هایی از همبستگی امت اسلامی را مشاهده کرد چرا که شعار «فلسطین محور وحدت اسلام، قدس در آستانه آزادی» بیانگر این موضوع است که قدس شریف در کوتاه‌ترین زمان آزاد شده و به دامن اسلام باز می‌گردد.

این استاد دانشگاه‌های اردبیل حضور امت اسلامی را با شکوه هر چه تمامتر در راهپیمایی روز جهانی قدس مانع از تحقق اهداف دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی عنوان کرد و ادامه داد: باید حلقه تسلیم را بر این رژیم تنگ کرده و روز به روز زمینه اضمحلال آن را فراهم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1143305

مهمترین اخبار ایران و جهان: