نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 21:39

خوی تخاصمی دشمن فروکش نکرده است

کوثر- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خوی تخاصمی دشمن نه تنها مهار نشده بلکه استکبار جهانی در جبهه‌های مختلف علیه انقلاب توطئه به راه می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر پنجشنبه در اجلاسیه شهدای دانش‌آموز شهرستان کوثر اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در به راه انداختن توطئه و ترفند علیه این ملت عزتمند لحظه‌ای عقب‌نشینی نکرده و خوی وحشیگری آنها به هیچ وجه آرام نگرفته است.

وی تصریح کرد: امروز در قالبی متفاوت هجمه سنگین دشمن را در یک جنگ تمام عیار نرم و سایبری شاهد هستیم که در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، شناختی و حتی اجتماعی تلاش می‌کند تا ملت ایران را به نقطه تسلیم بکشاند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تنها راه عبور از این شرایط سخت را رجوع به آرمان شهدا و تکیه بر عزتمندی راه و مسیر آنها برشمرد و گفت: دشمن با ابزارهای مختلف تبلیغی سعی دارد تا دلبستگی آحاد جامعه را به آرمان‌های ارزشی و دینی کم رنگ کند و در نقطه مقابل هر روز با بحران‌آفرینی جدید در تلاش است تا این مسیر را ناکارآمد جلوه دهد.

محمدی اصل افزود: شهدا برای ما مسیر درست و عزتمندانه را تبیین و تشریح کردند و اگر به وصیت‌نامه شهدا عمل کنیم، کوچک‌ترین حرکت دشمنان برای این ملت نمی‌تواند موانعی سخت ایجاد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در ۲۶ مرداد امسال بعد از ۲ سال پیگیری و تلاش و اجرای برنامه‌های متنوع اولین کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار خواهد شد و تلاش ما بر این است تا در این جریان مستمر بتوانیم راه، هدف، آرمان و مقصد نهایی شهدا را برای نسل امروز و آینده معرفی کنیم.

محمدی اصل افتخار شهرستان کوثر را به وجود ۱۵ شهید دانش‌آموز در گروه‌های سنی ۱۳ و ۱۴ ساله یادآور شد و اضافه کرد: در استان اردبیل شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در سنگر متفاوت علم و دانش برای این ملت درس جهاد، شهادت و ایثار را به یادگار گذاشتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تنوع برگزاری یادواره‌ها و اجلاسیه‌های شهدا را در آستانه کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان یادآور شد و بیان کرد: ۱۸ اردیبهشت ماه نیز در مرکز استان اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این یادواره که دانش‌آموزان با شور و نشاط خاص حاضر شده بودند، برنامه‌های متنوع همچون سرود سلام فرمانده اجرا و مداحی، شعرخوانی و همچنین قرائت وصیت‌نامه شهدا برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1188849

مهمترین اخبار ایران و جهان: