نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 19:05

امنیت پیش شرط توسعه هر منطقه است

فرماندار بناب امنیت پیش شرط توسعه هر منطقه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، رضا لعلی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب با بیان اینکه امنیت پیش شرط توسعه هر منطقه است، به نقش تعاملی و همکاری دستگاه ها در برقراری آرامش و امنیت حاکم بر جامعه اشاره کرد و  اظهار کرد: تعامل و هماهنگی کلیه دستگاه ها در شهرستان باعث زنده شدن روحیه امید در بین مردم شده که این نقش توسعه ای را در شهرستان به دنبال خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های صمیمانه اعضای شورای تأمین شهرستان بویژه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب اذعان کرد: در سایه این تعامل و همکاری بین اعضای شورای تأمین شهرستان بود که در اغتشاشات اخیر بناب توانست با سربلندی از قضایا عبور کند.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب تصریح کرد: اعضای شورای تأمین در قضایا و اتفاقات اخیر بجای انجام کار ستادی بصورت میدانی در موضوعات حضور یافته و در کنار مردم کمک کردند که توطئه های دشمنان که در این شهرستان در نظر داشتند، نقش برآب شود.

لعلی با بیان اهمیت و حساسیت قضاوت در اسلام، استقلال قوه قضائیه و رسیدگی به تظلمات و پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح مجرمین را از مهم ترین ویژگی ها و وظایف این قوه دانست.

گزارش فارس حاکی است، در ادامه این آیین ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات رسول بکتاشی مطلق و محمد جلیلی، مهدی محمدزاده و هادی شهابی به ترتیب به عنوان رئیس جدید دادگستری ودادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب معرفی و مشغول به کار شدند.

پایان پیام/



 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1130005

مهمترین اخبار ایران و جهان: