نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 10:05

سردار پورجمشیدیان: پیوند با قرآن و معنویت از بهترین راه‌های مصونیت در برابر انحرافات است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران، گفت: پیوند با قرآن و معنویت از بهترین راه‌های مصون‌ساز بشر در برابر انحرافات و آفت‌های اخلاقی است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه برپایی اجتماع معنوی جوانان سرباز که به صورت سراسری در همه رده‌های این نیرو برگزار شد،گفت: امروز بسیاری از مشکلات جوامع بشری ریشه در بداخلاقی‌ها و دوری از خدا دارد، انس و پیوند دائمی با قرآن و کلام وحی و معنویت از بهترین و اطمینان‌بخش‌ترین راه‌های مصون‌ساز بشر در برابر انحرافات و آفت‌های اخلاقی است.

وی با بیان اینکه این مراسم همه ساله همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور سربازان در رده‌های مختلف نیروی زمینی سپاه در سراسر کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: این محفل معنوی همچنان که گامی برای تقویت معنویت و پیوند و الفت سربازان جوان با قرآن کریم و سیره ائمه معصومین علیهم‌السلام است، زمینه‌ای برای تقویت همدلی و وحدت فرماندهان و مسئولان با سربازان نیز هست.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان کرد: در انقلاب و جمهوری اسلامی همه اعتبار و افتخار ما به سربازی انقلاب و سربازی نایب امام زمان(عج) و سربازی ولایت است و از جهت انسانیت و مسلمانی، فرقی میان سردار، سرهنگ و سرباز نیست.

وی افزود: این محفل، بستر و زمینه خوبی برای تحکیم الفت و علاقه و تقویت هماهنگی و همدلی میان سربازان و همه فرماندهان و مسئولان در تحقق اهداف معنوی و پیگیری مأموریت‌های جاری فراهم کرده است.

سردار پورجمشیدیان سربازان را بدنه اصلی نیروهای مسلح و از جمله بهترین جوانان کشور توصیف کرد و افزود: محور همه برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان، قران کریم است و این محفل نیز با اهتمام نمایندگی ولی‌فقیه و قرارگاه‌های نیرو همه ساله منور به برکات و نورانیت قرآن و همچنین ویژه برنامه‌های معنوی و خودسازی است.

به گزارش فارس، این اجتماع پرشور قرآنی با تلاوت دلنشین آیات کلام وحی توسط قاری برجسته کشوری سید عباس حسینی نفر اول مسابقات سراسری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین سربازان وظیفه آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام گنجعلی معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران، پیگیری و با نماز جماعت مغرب و عشا و ضیافت صمیمی افطار به پایان رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1131149

مهمترین اخبار ایران و جهان: