نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 09:09

مجمع نمایندگان طلاب جهاد تبیین و مطالبات رهبر انقلاب را با تمام توان پیگیری می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: مجمع نمایندگان طلاب، جهاد تبیین را وظیفه خود دانسته و مطالبات رهبر معظم انقلاب را با تمام توان پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدجلال رضوی‌مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در جلسه نمایندگان طلاب با سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه که شب گذشته در سالن همایش جامعه مدرسین برگزار شد، ضمن خیرمقدم به سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس به آیه 20 سوره توبه اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در این آیه فرموده است: «الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ / آنها که ایمان آوردند ، و هجرت کردند ، و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند ، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند!».

وی ابراز داشت: علما، اساتید و طلاب و فضلای حوزه علمیه قم قریب به 200 نفر از فرهیختگان و نخبگان را برای نمایندگی خود انتخاب نمودند تا به عنوان نمایندگان طلاب و فضلا انجام وظیفه نمایند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: مجمع نمایندگان طلاب، مجمعی علمی و بالنده است که در تطورات تاریخ او فعالیت‌هایش همچون ستاره آسمان می‌درخشد که قوت قلبی برای ماست.

رضوی‌مهر بیان داشت: امروز مجمع نمایندگان طلاب، جهاد تبیین را وظیفه خود دانسته و مطالبات رهبر معظم انقلاب را با تمام توان پیگیری می‌کند.

وی در ادامه گفت: هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در دیدارهایی که با مراجع عظام تقلید، بزرگان حوزه، اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه داشته، تذکرات این بزرگان را شنیده و نکات و مطالبات طلاب را برای این بزرگواران بیان کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه این مجمع، رهبر معظم انقلاب را باور داشته و ایشان را روح عقیده خود می داند، افزود: ما عزیزانی را در این مجمع داریم که جانبازان جنگ تحمیلی، خانواده شهدا و اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم بوده و همگان پشتیان رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

رضوی‌مهر در پایان گفت: ما تشنه دیدار با رهبر معظم انقلاب هستیم و امیدواریم سردار قاآنی این درخواست ما را به ایشان برسانند.

پایان پیام/78032

منبع: فارس
شناسه خبر: 1187705

مهمترین اخبار ایران و جهان: