نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 08:07

نماینده ولی فقیه در هرمزگان مدیران را پای کار حل مشکلات سورو آورد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن حضور در مسجد علی ابن علی طالب سورو با مردم این منطقه به گفتگو پرداخت و از سطح کوچه های محله سورو به صورت میدانی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان به همراه شیخ فهیمی امام جمعه اهل سنت سورو و جمعی از مدیران و مسئولین ارشد دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان در جمع مردم سورو حضور یافت و گوش به بیان دغدغه‌ها و مشکلات مردم این منطقه پرداخت.

تصاویر این بازدید را اینجا ببینید

مشکلات صید و صیادی، چالش‌های مربوط به خدمات شهری و شهرداری، چالش‌های مرتبط با فاضلاب و لوله‌کشی گاز از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود که پس از بیان دغدغه‌های مردمی، مسئولین دستگاه‌های مربوطه به بیان اقدامات انجام شده و طرح‌های آتی خود در این محله پرداختند.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در پایان بازدید میدانی از محله سورو، چالش‌های و مشکلات مطرح شده را از نزدیک مشاهده کرد و قول پیگیری حل این مسائل از دولتمردان را به مردم داد.

وی در پایان هدف از برگزاری چنین بازدیدهایی را تقویت پیوند میان مردم و مسئولین، افزایش امید در جامعه و تاکید بر روحیه مردم‌داری در میان مسئولین که مورد مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) عنوان کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1187549

مهمترین اخبار ایران و جهان: