نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 16:13

امام جمعه قرچک: روز قدس، روز دفاع از حق و مظلوم است

امام جمعه قرچک گفت: روز قدس، روز دفاع از حق و دفاع از مظلوم است، هدف، آزادسازی یک سرزمین نیست بلکه آزادسازی عزت و شرف و آرمان یک ملت است، غزه یک سرزمین بیگانه نسبت به مسلمانان نیست بلکه مرز حیثیت و آبروی دنیای اسلام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی مسجد جامع قرچک برگزار شد، اظهار کرد: روز قدس، روز دفاع از حق و دفاع از مظلوم است، هدف، آزادسازی یک سرزمین نیست بلکه آزادسازی عزت و شرف و آرمان یک ملت است، غزه یک سرزمین بیگانه نسبت به مسلمانان نیست بلکه مرز حیثیت و آبروی دنیای اسلام است.

وی گفت: امروز همه جبهه‌های حق علیه باطل یک جبهه است، لبنان و سوریه و عراق و افغانستان و بحرین و یمن و فلسطین یک جبهه است و نام این جبهه، جبهه‌ مقاومت است. 

امام جمعه قرچک افزود: افتخار داریم که دو شهید والامقام در شهرستان برای آزادسازی قدس تقدیم اسلام کردیم، شهید مجاهد و مخلص «خداداد غفاری ملکی» و «شهید میلاد حیدری» که رهبر معظم انقلاب فرمودند فلسطین زنده است و آزاد خواهد شد و اسرائیل بزودی از صحنه روزگار محو می‌شود، مرگ بر اسرائیل امروز جهانی شده است. 

حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: مسلمانان جهان امروز با هدف مهم به میدان آمدند، تخریب طرح معامله قرن و تخریب طرح عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل و اینکه رژیم صهیونیستی در عرض چهار سال 4 نخست وزیر عوض کرده است، ائتلاف‌های حزبی متلاشی شدند و حدود دو میلیون نفر در حال خروج از اسرائیل هستند‌، این‌ها نشانه بحران در رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه قرچک گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی می‌داریم، درود می‌فرستیم به همه شهدای ارتش بویژه دو یار مخلص ولایت و افتخار نظام شهید ستاری و شهید صیاد شیرازی، ارتش ما کلمه طیبه و برخاسته از ایمان و عمل صالح است.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1148393

مهمترین اخبار ایران و جهان: