نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 10:31

۱۳ بدر با ترافیکی سنگین در جاده‌های شمال/یک‌طرفه شدن هراز و کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه موج بازگشت مسافران از سفرهای نوروزی، گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: موج برگشت مسافران نوروزی کماکان در جاده‌های شمال ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه ادامه موج برگشت لازم است مسافران از موکول ‌ کردن سفر به ساعت‌های پایانی امروز پرهیز کنند. 

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تردد مقطعی سنگین در محورهای هراز و کندوان، بیان کرد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در این محورها در دستور کار قرار دارد. 

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، بیان کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه باتوجه به شرایط ترافیکی و براساس اعلام پلیس راه اعمال می‌شود.  وی یادآور شد: انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز و فردا به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ امروز و فردا از مرزن‌آباد به کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود. 

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز‌های یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تا ساعت ۲۴ همان روز، از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از آب اسک به رودهن یک‌طرفه خواهد بود. 

جهان‌تاب گفت: تردد انوع تریلر‌ها از ساعت ۶ تا  ۲۴ روز‌های یک‌شنبه ۱۳، دوشنبه ۱۴ و سه‌شنبه ۱۵ از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع است. 

  پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1122493

مهمترین اخبار ایران و جهان: