نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 12:04

میزبانی پایانه‌های مسافربری اصفهان از بیش از ۳۳۲ هزار مسافر نوروزی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های شهرداری اصفهان طی سفرهای نوروزی ١۴٠٢ تا پایان یازدهم فروردین، ۳۳۲ هزار و ۷۶۹ مسافر ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ابوالفضل توکلی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان پیرامون آمار مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های اصفهان اظهار داشت: تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های شهرداری اصفهان طی سفرهای نوروزی ١۴٠٢ تا پایان یازدهم فروردین، ۳۳۲ هزار و ۷۶۹ مسافر ثبت شده است.

وی افزود: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز یازدهم فروردین ماه امسال ۱۵۷ هزار و ۶۲۷ مسافر از طریق پایانه‌های شهر وارد و ۱۷۵ و ۱۴۲ مسافر خارج شدند که در این بازه زمانی جابجایی مسافران از طریق ۱۴ هزار و ۷۵۵ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس‌های برون شهری بوده است.

توکلی یادآور شد: بیشترین تقاضای سفرهای برون استانی در این مدت مربوط به استان خراسان رضوی ، (مشهد مقدس)، شهرهای شمال و جنوب کشور، استان فارس و تهران بوده است. 

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان عنوان کرد: از زمان شروع  سفرهای دوم ایام نوروز ، این سازمان با امکانات و تجهیزات خود در حال انجام وظایف ذاتی خود است تا بتوانیم در فضایی آرام، خدمات مطلوب در شأن مسافران و گردشگران به شهر زیبای اصفهان در مبادی ورودی اصلی شهر را ارائه دهیم.

وی در پایان اعلام کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان برای سفرهای عید سعید فطر نیز آمادگی ارائه کلیه خدمات را به مسافران و گردشگران خواهد داشت.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ج/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1122749

مهمترین اخبار ایران و جهان: