نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 17:13

عموزاد: بالارفتن پرچم ایران بالاترین عزت برای من است/ با 20 روز تمرین طلایی شدم

کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم کشورمان گفت: خداراشکر می‌کنم که توانستم قهرمان شوم و پرچم سه رنگ کشورم را بالا ببرم که این بالاترین عزت برای من است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رحمان عموزاد پس از پیروزی در فینال و قهرمانی در آسیا اظهار داشت: لطف خدا و دعا مردم خوب کشورم شامل حالم شد تا بتوانم امروز مدال طلا را از آن خود کنم. خوشحالم که توانستم دل مردم کشورم را شاد کنم و پرچم کشورم را بالا ببرم که این بالاترین عزت برای من است. 

وی افزود: امیدوارم این روند برای من ادامه داشته باشد و هر روز بتوانم بهتر و بهتر شوم. ادامه راه من مسابقات جهانی 2023 است و بعد از آن هم المپیک که امیدوارم بتوانم بازهم دب مردم کشورم را شاد کنم. 

عموزاد در خصوص حضور خود در این رقابت‌ها و شکست حریفانش گفت: من حدود 20 روز قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا بود که با نظر کادر فنی به لیست تیم ملی اضافه شدم و تمریناتم را آغاز کردم. من در این مسابقات جایگزین پیمان بیابانی شدم که از همینجا برای او آرزوی سلامتی می‌کنم. نظر کادر فنی این بود که من در این مسابقات حضور داشته باشم و خدارا شکر می‌کنم که با 20 روز تمرین توانستم حریفان خود را شکست دهم و طلایی شوم. این مدال با ارزش را به مردم عزیز کشورم هدیه می‌کنم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1145993

مهمترین اخبار ایران و جهان: