نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 16:08

جهان اسلام خود را در برابر مسئله فلسطین و آزادی قدس مسئول بداند

قم- مرجع تقلید شیعیان جهان گفت: جهان اسلام خود را در برابر این مسأله مسئول بداند و رهبران و متولیان امور نسبت به آزادی قدس و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین بی تفاوت نباشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله ناصر مکارم شیرازی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر و از از مسلمانان جهان خواست در راهپیمایی این روز حضور گسترده ای داشته باشند که متن کامل آن به شرح زیر است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان میعاد مسلمانان و آزادی خواهان جهان در دفاع از حقوق پایمال شده مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قلمرو سرزمین‌های اسلامی است.

مسجد الاقصی محل معراج پیامبر اکرم (ص) و قبله‌گاه نخست مسلمانان بیش از ۶۰ سال است که غصب شده و مدعیان حقوق بشر و دموکراسی بر جنایات هر روزه رژیم صهیونیستی چشم بسته و نظاره گرند.

اما آنچه اهمیت دارد این است که جهان اسلام خود را در برابر این مسأله مسئول بداند و رهبران و متولیان امور نسبت به آزادی قدس و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین بی تفاوت نباشند و با اطمینان به وعده نصرت الهی تا آزادی سرزمین‌های اشغالی و مسجد الاقصی که إن‌شاءالله دور نخواهد بود از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و یکایک مسلمانان جهان با پاسداشت روز قدس و شرکت در راهپیمایی آن در این حرکت عظیم سهیم باشند چرا که قرآن کریم می‌فرماید: ألا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیب

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145549

مهمترین اخبار ایران و جهان: