نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 17:50

آمادگی نیروهای امدادی برای پوشش مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز

کرمانشاه- رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از آمادگی نیروهای امدادی برای پوشش مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز خبر داد.

رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه گرامیداشت عملیات بازی دراز روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و پیش بینی می‌شود امسال بین ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر از سراسر کشور در این مراسم شرکت کنند.

وی افزود: بیمارستان‌های شهرستان‌های کنگاور، صحنه، سنقر، هرسین، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین و بیمارستان‌های کرمانشاه در روزهای برگزاری این مراسم در حالت آماده باش کامل خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: شبکه‌های بهداشت و درمان پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود و روانسر نیز باید آمادگی پشتیبانی از این برنامه را داشته باشند که در صورت نیاز در این برنامه حضور یابند.

منصوری بیان کرد: استقرار ۱۰ پست امداد طی مسیر پیاده روی (هر ۵۰۰ متر یک پست امداد)، استقرار ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس فوریت‌ها در محل برگزاری مراسم و چهار اورژانس نیز شامل یک اورژانس ۱۰ تخته، یک اورژانس ۶ تخته مجهز از سوی ارتش و ۲ اورژانس ۱۲ و ۱۰ تخته مجهز توسط معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و بسیج جامعه پزشکی در نظر گرفته شده است و ۵ تیم سیار نیز این پیاده روی باشکوه را پشتیبانی می‌کنند.

وی ادامه داد: سخنرانی امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی در بقعه احمدبن اسحاق (ره)، سخنرانی سردار سلامی فرمانده کل سپاه در یادمان بازی دراز و مداحی حاج صادق آهنگران از برنامه‌های سالگرد عملیات غرور آفرین بازی دراز است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186405

مهمترین اخبار ایران و جهان: