نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 09:38

استان مرکزی به قطب بهداشت و درمان و سلامت غرب کشور تبدیل می‌شود

استاندار مرکزی گفت: به زودی در استان مرکزی چندین پروژه نیمه تمام سنواتی بیمارستان در استان به بهره‌برداری خواهد رسید که با تکمیل این شبکه استان مرکزی به قطب بهداشت و درمان و سلامت غرب کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شازند، فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در آیین آغاز ساخت بیمارستان 120 تختخوابی شازند اظهار کرد: دولت موظف به تامین امنیت، رفاه، آزادی، هدایت و عدالت است که عملیات ساخت این بیمارستان نیز در حوزه رفاه مردم، توسعه و بسط عدالت از نظر دسترسی به زیرساخت حوزه درمان و امنیت سلامت نقش محوری دارد.

وی تصریح کرد: عملیات ساخت این بیمارستان از سال 97 کلنگ‌زنی شده بود، اما همچون بسیاری دیگر از طرح‌های عمرانی به صورت نیمه کاره باقی مانده بود، که امروز شاهد کلنگ‌برداری این طرح بعد از سال‌ها با مصوبه سفر هیات دولت به استان مرکزی هستیم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در استان طرح‌های عمرانی متعددی به صورت نیمه کاره در سال‌های قبل به بهره‌برداری رسیده که امروز وبال گردن دستگاه‌های اجرایی شده است، ادامه داد:  بالع بر 80 هزار طرح نیمه کاره در کشور وجود دارد که بخشی از این طرح‌ها هم در استان مرکزی است.

مخلص‌الائمه افزود: یکی از اولویت‌های اصلی استان تکمیل طرح‌های نیمه تمام است، در سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها، استان مرکزی از جمله استان‌هایی است که بیشترین مصوبات غیر بوجه‌ای داشته است.

وی با اشاره به ساخت این بیمارستان به همت پتروشیمی شازند بیان کرد: پتروشیمی شازند نگین صنعت نفت و پتروشیمی کشور است و  در اجرای مسئولیت اجتماعی به خوبی عمل کرده است.

استاندار مرکزی گفت: به زودی در استان مرکزی چندین پروژه نیمه تمام سنواتی بیمارستان در استان به بهره‌برداری خواهد رسید که شامل طرح توسعه بیمارستان آیت‌الله خوانساری، بیمارستان زنان و زایمان، بیمارستان شازند، بزرگترین مرکز توانبخشی سالمندان است که با تکمیل این شبکه استان مرکزی به قطب بهداشت و درمان و سلامت غرب کشور تبدیل خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1185093

مهمترین اخبار ایران و جهان: