نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 17:56

برای اجرای پروژه های شهرکرد از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود

شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای پروژه های شهرکرد که اعتبار بسیار بالایی نیاز دارند بهتر است از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری ظهر دوشنبه در آئین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهرکرد ضمن قدردانی از تلاش‌های دو ساله شوراها اظهار داشت: فراز و نشیب‌هایی در این مدت وجود داشته و شاید مردم هم ناامید شدند اما با وجود انتخاب شهردار و اقدامات خوب در سطح شهر امید به مردم باز گردانده شد.

وی با اشاره به مشکلات متعدد در شهر افزود: مردم شما را به عنوان نمایندگان خود انتخاب کردند تا مشکلاتشان را رفع کنند و مدیران مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورا نیز برای رفع موانع و مشکلات تلاش کردند اما اجرای برخی پروژه‌ها نیاز به هزینه‌های زیاد دارد که در این راستا باید از ظرفیت بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و اعتبارات دولتی بهره‌مند شد.
اکبری بیان کرد: برخی از استان‌ها نیز از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا استفاده و پروژه‌هایی را به مرحله اجرا رسانده‌اند که می‌طلبد از این ظرفیت در استان نیز استفاده شود همچنین سپاه پاسداران آمادگی دارد تا با مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف همکاری کنند.
وی گفت: متأسفانه در راستای استفاده از بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار در استان به خوبی عمل نشده و سرمایه‌گذار در بروکراسی اداری می‌ماند.
اکبری با اشاره به در پیش رو بودن روز شهرکرد ادامه داد: این روز باید روزی برای انسجام بخشی بین قومیت‌های مختلف ساکن در شهرکرد باشد و از ظرفیت مردم در اجرای برنامه‌ها استفاده شود.
وی تصریح کرد: وجود کمیسیون‌های تخصصی در شورا نشان از اهمیت والای شورا دارد که مسائل را به صورت تخصصی بررسی و رفع می‌کنند.
اکبری اقناع سازی و گزارش‌دهی به مردم را ضروری عنوان کرد و گفت: مردم اگر نسبت به مسائل آگاهی داشته باشند قطعاً مدیران را همراهی و همیاری می‌کنند بنابراین توصیه می‌شود گزارش دهی به مردم و اقناع سازی آنها در اولویت قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1180793

مهمترین اخبار ایران و جهان: