نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 00:44

رئیس دادگستری استان مرکزی: با هنجارشکنان اخیر شهر اراک برخورد قاطع می‌شود

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از برخورد قاطع و جدی با هنجارشکنان روزهای گذشته در اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رئیس دستگاه قضایی استان مرکزی ضمن عذرخواهی بابت حرمت شکنی صورت گرفته در مرکز شهر اراک طی چند روز گذشته، بر شناسایی و برخورد قاطع با هنجارشکنان تاکید کرد.

حجت الاسلام سید عبد المهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی از مردم استان به خاطر حرمت شکنی صورت گرفته در مرکز شهر اراک عذرخواهی و بر شناسایی و برخورد قاطع با هنجارشکنان تاکید کرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به آزردگی خاطر مردم استان از انتشار تصاویری از رفتار‌های غیرقانونی و غیر اخلاقی چند نفر در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر اراک، از مردم مومن و متدین استان عذرخواهی و ضابطان قضایی را به شناسایی عوامل این اقدام و معرفی آنان به دستگاه قضا برای برخورد قانونی و قاطع مکلف کرد.

وی این گونه اقدامات را فاقد هرگونه تناسب با شان و شخصیت والای مردم شهیدپرور استان مرکزی به عنوان استان بزرگان و فرهیختگان دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری آحاد مردم و مسئولان استان، اینگونه اقدامات غیرقانونی تکرار نشود.

چند شب پیش برخی افراد در اجتماعی چند نفره در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر اراک، مبادرت به رفتار‌های خلاف شرع و عرف کرده بودند که به رنجش مردم مومن این شهر منجر شد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1116949

مهمترین اخبار ایران و جهان: