نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 12:27

ترافیک پرحجم در راه‌ها/ ۱۷ نفر در حوادث جاده‌ای سمنان جان باختند

رئیس پلیس راه استان سمنان، ترافیک در استان سمنان را پرحجم و روان اعلام کرد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، ۱۷ نفر در حوادث جاده‌ای این استان جان باختند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ موسی بزرگی، رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به بارندگی در مقاطعی از جاده‌های این استان، از رانندگان خواست تا هنگام بارندگی با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی گفت: با توجه به اعلام هشدار هواشناسی در خصوص بارندگی و لغزندگی برخی مقاطع جاده‌های استان سمنان، رعایت نکات ایمنی در رانندگی نظیر پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، خودداری از حرکات نمایشی و تغییر مسیرهای ناگهانی الزامی است.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: پلیس با رانندگان پرخطری که این موارد را رعایت نکنند، برخورد جدی خواهد کرد و خودروی آنها توقیف خواهد شد.

بزرگی ترافیک در استان سمنان را پرحجم و روان اعلام کرد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، ۱۷ نفر در حوادث جاده‌ای این استان جان باختند.

وی افزود: در طرح نوروزی، بیش از ۱۵۰ تیم پلیس برای تأمین و تقویت ایمنی مسافران در ۲۵۰ نقطه از جاده‌های استان سمنان مستقر هستند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با تأکید بر لزوم ۱۵ دقیقه استراحت پس از دو ساعت رانندگی گفت: مجتمع‌های بین‌راهی و رفاهی در ۶۰ نقطه جاده‌های استان سمنان مستقر است و رانندگان می‌توانند در این مراکز استراحت کنند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1113993

مهمترین اخبار ایران و جهان: