نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 13:30

روز قدس، نماد آزادخواهی ملت مظلوم و زمان بیداری مسلمانان است

زنجان-استاندار زنجان گفت: روز قدس، نماد آزادخواهی ملت مظلوم و ستمدیده جهان و زمان بیداری و اتحاد مسلمانان مقابل دشمنان است.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه روز قدس، نماد آزادخواهی ملت مظلوم و ستمدیده جهان و زمان بیداری و اتحاد مسلمانان مقابل دشمنان است، گفت: مبارزه مردم فلسطین و سراسر جهان برای آزادسازی قدس موجب شده است پایه‌های رژیم نژاد پرست و کودک کش صهیونیستی هر روز لرزان‌تر از گذشته شود.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس موجب اتحاد و انسجام بین ملت‌های مسلمان در مقابل رژیم صهیونیست و حمایت از مردم مسلمان و مطلوم فلسطین شده است.

افشارچی با بیان اینکه روز قدس، زمان و نماد وحدت بین مسلمانان جهان در هر یک از کشورهای دنیا است، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در این سالها باعث شده است که مساله فلسطین از یک سازش ذلت بارانه به یک مبارزه کاملاً فعال تبدیل شود و هر روز که می گذرد پایه های رژیم نژاد پرست صهیونیستی لرزان‌تر می شود.

استاندار زنجان گفت: گامی بلند در جهت تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

افشارچی افزود: روز قدس، روز وحدت بین مسلمانان بدون درنظر گرفتن مرزهای خاص می‌باشد و حضور در این راهپیمایی اعلام اتحاد مسلمین در مقابل دشمنان است.

وی ادامه داد: راهپیمایی میلیونی مسلمانان در سراسر جهان در روز قدس، علاوه بر ایجاد هراس در دل سران صهیونیستی، معادله سیاسی در نظام بین‌الملل را به نفع فلسطینیان تغییر خواهد داد و مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147449

مهمترین اخبار ایران و جهان: