نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 13:48

زنگ مرگ رژیم صهیونیست به صدا در آمده است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: با تلاش های سردار شهید سلیمانی و حمایت مردم ایران و جهان از فلسطین و قدس شریف زنگ مرگ رژیم جعلی صهیونیست به صدا در آمده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های نمازجمعه امروز در مصلی امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: سردار سلیمانی به انچه که رهبر معظم انقلاب در مورد انتفاضه، جبهه مقاومت و غیره فرمودن عمل کرده و امروز با تلاش این سردار شهید بذر کاشته شده به نتیجه رسیده و زنگ مرگ رژیم صهیونیست به صدا در امده است.

وی تصریح کرد: در هفته های اخیر شاهد تغییر روش جبهه مقاومت و تغییر ساختارهای جهانی هستیم و این تغییرات به خاطر این است که با پیروزی انقلاب اسلامی مسئله فلسطین از سرزمینی به اسلامی بودن و مبارزات ان ازگروه رزمندگی به مردمی کردن تبدیل شد. فداکاری و مقاومت جای چانه زنی های سیاسی بیخود با اربابان قدرت را گرفت و سکه شهادت طلبی در بین کودکان نیز رواج پیدا کرد.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: امروز حتی خود رژیم‌صهیونیست نیز به وضعیت عقب گرد خود باور و ایمان دارد و ان وعده اخر که خداوند در قران کریم درباره مردم‌یهود به ان اشاره کرده در مورد رژیم صهیونیست در حال عمل کردن است.

وی با اشاره به سخنان چند روز قبل سید حسن نصرالله خطاب به اسرائیل ادامه داد: سیدحسن نصرالله چند روز قبل خطاب به اسرائیل گفت وعده اخر نزدیک است، اماده ای؟ و این سخن نشان از ریشه تاریخی، الهی و تقدیری دارد.

ترابی گفت: امروز اروپا نیز سقوط رژیم صهیونیستی و تغییر ساختارهای جهانی را پذیرفته و از چین خواسته تا با واسطه گری سبب صلح بین روسیه و اوکراین شود.تغییر تصمیم گیری را امریکا، فرانسه و اروپا پذیرفتند و این نشان دهنده درایت و هوشمندی حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: مسیر مقاومت گرچه پرهزینه است اما نتیجه و عاقبت خوبی دارد و این مقاومت برای کشور یمن عزت و بزرگی را ارمغان اورده بطوریکه زمانی که عربستان برای اعلام مقدمات پایان جنگ مجبور شد وارد این کشور شود فقط حکم مهمان داشت و تنها پرچم کشور یمن بالا رفت. امروز تقویت میاومت در یمن باعث شده تا یمن برای قدس مانور دریایی اجرا کند و این برای کشوری که در دهه های گذشته چیزی نداشت پیروزی بزرگ است.

امام جمعه با اشاره به روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان ابراز کرد: روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان مانند شبش فضلیت قدر را دارد و روایت است در بین نماز ظهر و عصر حاجت مومنان براورده می شود.

وی  ضمن تشکر از حضور گسترده مردم گنبدکاووس در راهپیمایی روز قدس یاداور شد: این حضور باشکوه و گسترده نشان از وحدت امت اسلامی و اجتماع قلوب مومنین بوده و این اجتماعات در ایران اسلامی و سراسر جهان نشان دهنده نابودی زودرس رژیم صهیونیست است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147705

مهمترین اخبار ایران و جهان: