نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 09:50

کشف قتل پیرزن ۷۰ ساله آملی در عملیات ویژه پلیس آگاهی مازندران

رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف قتل و دستگیری سه متهم به قتل و سرقت جواهرات پیرزن ۷۰ ساله آملی خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، علی قیصری با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع قتل فجیع پیرزنی ۷۰ ساله در شهرستان آمل در تاریخ ۷ اسفندماه سال ۱۴۰۱ و سرقت جواهرات و اموال قیمتی این زن، موضوع به صورت ویژه در  دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس از بازماندگان و اولیای دم مقتول، ماموران در یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس سرقتی از شهرستان نور را در صحنه جنایت شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به پیچیدگی پرونده قتل از اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی در این خصوص خبر داد و گفت: پس از گذشت کمتر از یک ماه کارآگاهان پلیس موفق شدند، سه متهم اصلی پرونده را در شهرستان آمل و یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی کردند.

قیصری با اشاره به هماهنگی قضائی از دستگیری متهمان به قتل در عملیات مشترک پلیس آگاهی استان و شهرستان آمل در محور هراز خبر داد.

وی از کشف بخشی از اموال مسروقه شامل یک دستبند و دو قطعه گردنبند طلا و مقداری طلاجات خبر داد و افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به قتل پیرزن با انگیزه سرقت جواهرات و اموال قیمتی مقتول اقرار کردند.  

رئیس پلیس آگاهی مازندران همچنین از کشف یک قبضه کلت جنگی و یک قبضه سلاح شکاری خبر داد.

وی از تکمیل پرونده و تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: موضوع در دست بررسی ویژه قضائی و انتظامی قرار دارد. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1132749

مهمترین اخبار ایران و جهان: