نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 22:34

کارگر محور تولید است

اردستان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: کارگر محور تولید است همچنین باید بدانیم که کارگران از اقشار خدوم و زحمت‌کش در جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ روح الله صنعتکار عصر چهارشنبه در یادواره شهدای کارگری اردستان، اظهار داشت: یادواره شهدای کارگری اردستان، امسال برای اولین بار در تاریخ شهرستان است که اجرا می‌شود و ماندگار نیز خواهد بود همچنین باید بدانیم که کارگران از اقشار خدوم و زحمت‌کش در جامعه اسلامی هستند.

وی افزود: برپایی یادواره شهدا در شهرستان اردستان بر پایه نام و یاد شهدای کارگر است و در شهرستان اردستان نیز حدود ۲۰ شهید کارگری تقدیم انقلاب شده همچنین در یک جلسه کشوری آمار شهدای کارگری در کشور حدود ۱۴ هزار نفر اعلام شده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: شهدای کارگری از بین شهدای اقشار بیشترین هستند و بنابر روایاتی از رهبر انقلاب، پیامبر اکرم (ص) دست کارگران را می‌بوسیدند و این نشان دهنده این است که دست کارگر پشتوانه کل جامعه است.

صنعتکار تصریح کرد: قطعاً پرچم جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برافراشته می‌شود و در این راستا کارگران و رشد و پیشرفت آن‌ها محور خواهد بود.

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب بیش از ده سال است در نامگذاری های سال و انتخاب شعار، به محتواهای اقتصادی توجه می‌کنند بنابراین در این شعارها تولید محور کار است و کارگران نیز به عنوان رکن اساسی، نقش مؤثر دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو جنگ از سوی دشمنان بر ما تحمیل شده و شاهد جنگ ترکیبی هستیم که یکی در عرصه فرهنگ و به‌محوریت حمله به عفاف و حجاب است و اکنون مشاهده می‌کنیم که چگونه در این عرصه به ما لطمه می‌زنند همچنین جنگ در عرصه اقتصادی علیه تولید است.

صنعتکار با اشاره به نقشه دشمن علیه ارزش پول، بیان کرد: اگر می‌خواهیم ارزش پول ما در مقابل دلار افزایش یابد باید به بحث تولید توجه بیشتر داشته باشیم و پشتوانه اقتصادی به محوریت تولید است.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم صادرات در کشور و عدالت اجتماعی افزایش پیدا کند باید پایه‌های اقتصاد در کشور قوی شود و پایه اصلی اقتصاد تولید بوده همچنین رکن اساسی تولید، کار کارگران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با بیان اینکه کارگر محور تولید است، یادآور شد: مسئولان به قشر خدوم کارگران کمک کنند و در این دولت نیز خوشبختانه با توجه به وجود این تورم‌ها و مسائلی اقتصادی، اقداماتی برای کارگران انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170749

مهمترین اخبار ایران و جهان: