نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 20:36

حضور مربیان کرمانشاهی در تیم ملی نشان دهنده ظرفیت استان است

کرمانشاه- سرپرست دبیری فدراسیون بوکس گفت: حضور مربیان کرمانشاهی در تیم ملی کشور نشان دهنده ظرفیت این استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دانشمند فرد بعد از ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات هیأت بوکس استان کرمانشاه که با حضور مدیرکل و مسئولان ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه طی سال‌های گذشته جزو سرآمدان بوکس کشور بوده و سابق درخشانی در این هیأت و فدراسیون آن دارد.

وی افزود: استان کرمانشاه در سال‌های گذشته هم بدنه اصلی بوکس کشوری هم در عرصه ورزشکاران و قهرمانی همیشه نمایندگان به نامی داشته است.

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس تصریح کرد: نیمی از مربیان تیم‌های ملی حال حاضر از جمله غلامرضا کریمی، فروتن گل آرا، رضا مهدی پور و همایون امیری از استان کرمانشاه هستند.

دانشمندفرد با اشاره به اینکه استان کرمانشاه قطب ورزش بوکس است، تاکید کرد: حضور مربیان بنام کرمانشاهی ظرفیت‌ها این استان بوده که وجود این ظرفیت‌ها نشان دهنده موقعیت‌های نهفته در این استان است.

حسین فشی رئیس هیأت بوکس استان کرمانشاه نیز در این مجمع انتخاباتی، اظهار کرد: هیأت بوکس استان کرمانشاه برای رسیدن به جایگاه درخشان خود در گذشته با برنامه‌های منسجم در این مسیر حرکت کند.

وی با بیان اینکه ورزش بوکس در استان کرمانشاه روند رو به ضعفی طی کرده، افزود: به منظور ارتقا این جایگاه در استان کرمانشاه باید از ظرفیت‌های موجود استان در رشته بوکس از جمله قهرمانان استفاده شود تا این استان را مجدد به جایگاه برتر آن برسانیم.

وی در پایان مطرح کرد: در دوره جدید مدیریت هیأت بوکس استان کرمانشاه نیازمند عمل به تعهد در سطوح بالاتر هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170593

مهمترین اخبار ایران و جهان: