نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 08:01

شهید علی‌اکبر سیاووشی: حجاب را رعایت کنید

شهید علی‌اکبر سیاووشی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «حجاب را رعایت کنید و الگوی‌تان حضرت فاطمه‌ زهرا(س) باشد».

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید»... همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه؛

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند، حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

۴۰۲۳/  تبرک لحظاتمان با علی‌اکبر سیاووشی

بسم رب الشهدا و الصدیقین 

با سلام و درود فراوان به امام عزیزمان و همچنین با سلام و دعای فراوان به کسانی که از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و از جان و مال خویش می‌گذرند.

همسرم! سلام علیکم، پس از مرگم شیون مکنید و صورت مخراشید، از شما می‌خواهم که الگوی شما فاطمه زهرا(س) باشد و مانند او باحجاب باشید چراکه بهترین زینت زنان حجاب است.

پس از شهادتم بچه‌ها را خوب تربیت کنید، آنها را به مسجد هدایت کنید چون مسجد پایگاه مسلمانان جهان است، همیشه آنها را به خواندن نماز تشویق کنید.

و شما ای فرزندان عزیزم! به حرف‌های مادرتان خوب گوش کنید و به آن توجه فرمائید چون بعد از من سرپرستی خانه در اختیار مادرتان است، امام را تنها نگذارید. اگر هر روزی هزار بار کشته شوید هرگز از امام کناره نگیرید.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152293

مهمترین اخبار ایران و جهان: