نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 10:13

کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه در فصل زمستان یک رویداد امیدآفرین است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه در فصل زمستان یک رویداد امیدآفرین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدطیب صحرایی در نشست شورای اداری استان که با حضور معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد کاهش نرخ بیکاری استان در فصل زمستان را یک رویداد امید آفرین دانست و اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان در زمستان سال ۱۴۰۱ به ۱۵.۱ درصد رسیده که پایین‌ترین نرخ طی سال‌های گذشته و باید با یک تلاش مضاعف این روند مثبت را در فصل بهار و تابستان همچنان حفظ کنیم.

وی به الزامات چهارگانه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: هبر انقلاب در سخنرانی اخیر خویش برای تحقق شعار سال الزامات مدیریتی چهارگانه را ترسیم کردند که این موارد در دستور کار همه مدیران استانی است.

استاندار کرمانشاه نخستین الزام را همکاری و تعامل دستگاه‌ها با یکدیگر معرفی کرد تصریح کرد: افزایش تولید، کنترل تورم و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید نیازمند همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های استان است.

صحرایی ادامه داد: داشتن اولویت‌های کاری دومین الزام مدیریتی استان است و مدیران باید با دوری از کارهای پراکنده، به دنبال تحقق اهداف و اولویت‌های اصلی مجموعه خویش باشند.

وی پیگیری را دیگر الزام تحول آفرین مدیریتی دانست و گفت: گذراندن یک مصوبه خوب به تنهایی مشکلی را حل نمی‌کند بلکه باید با پیگیری‌های مداوم به دنبال به ثمر نشستن آن باشیم.

استاندار کرمانشاه افزود: مردمی سازی یکی دیگر از الزامات موفقیت در کارهاست و باید زمینه حضور و مشارکت مردم را در همه عرصه‌ها فراهم کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1152505

مهمترین اخبار ایران و جهان: