نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 16:51

نظام اسلامی خط قرمزی در برخورد با جرایم و ترک فعل ندارد

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به محاکمه عوامل سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: نظام اسلامی خط قرمزی در برخورد با جرایم و ترک فعل ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد با اشاره به تاکید امامین انقلاب در قضیه فلسطین و شرایط کنونی اسرائیل، اظهار کرد: آثار فروپاشی زودهنگام اسرائیل و صهیونیست را مشاهده می‌کنیم و امروز اسرائیل با دست و پا زدن می‌خواهد که پایگاه مردمی در بین کشورهای مسلمان ایجاد کند اما با توجه به آیات قرآن مُهر ذلت و خواری بری پیشانی آنان زده شده است.

وی افزود: در چنین شرایطی اگر کسی دم از صلح با اسرائیل بزند قطعاً به به کشور و مردم مظلوم فلسطین خیانت کرده است و ما از علمای اهل سنت می‌خواهیم که موضع انقلابی و قاطع در برابر چنین افرادی اتخاذ کنند و حیف است چنین افرادی در داخل جامعه اهل سنت باشند و این افراد دشمن ترین دشمنان هستند.

امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: محاکمه عوامل سقوط هواپیمای اوکراینی جای تشکر دارد و این حکم همراه با عدالت موجب شادی خانواده‌هایی شد که عزیزان خود را از دست دادند و این موضوع نشان داد نظام خط قرمزی برای برخورد با جرم و ترک فعل ندارد اما جای این سوال باقی است که چرا افرادی که مقصرتر بودند قرار منع تعقیب برایشان صادر شد و اگر این افراد نبودند امروز شاهد این اتفاقات نبودیم و نباید این ذهنیت در اذهان شکل بگیرد که قانون فقط برای افراد ضعیف است.

وی گفت: نامه که مردم ساکن محله وحدت شهرک بدره‌ای درباره مشکلات خود نوشته‌اند به دست ما رسیده و مسئولین باید نسبت به رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163293

مهمترین اخبار ایران و جهان: