نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 11:18

برترین‌های مسابقات جام رمضان نهبندان معرفی شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان گفت: پرونده مسابقات قهرمانی جام رمضان این شهرستان با تجلیل از برترین‌های این رویداد در سالن ورزشی شهید غازی بسته شد.

زهره جهانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهبندان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان اظهار داشت: به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی، شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی، توسعه ورزش همگانی و توجه به سلامت جسمی و روانی شهروندان مسابقات قهرمانی جام رمضان برگزار شد.

وی افزود: مسابقات جام رمضان شهرستان بانوان در رشته‌های والیبال، فوتسال و فوتبال در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهبندان تصریح کرد: در مسابقات والیبال جام رمضان بانوان این شهرستان ۱۰ تیم طی ۱۰ شب به رقابت پرداختند.

جهانی یادآور شد: تیم والیبال آفرینا‌ بر سکوی قهرمانی مسابقات جام رمضان بخش خواهران شهرستان نهبندان ایستاد، تیم امیداسپرت‌ به نایب قهرمانی رسید و تیم اتحاد سوم شد.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات والیبال جام رمضان بخش آقایان شهرستان نهبندان نیز طی پنج شب به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر رفتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهبندان گفت: تیم شهرداری قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان بخش آقایان این شهرستان شد، تیم دهیاری چاهداشی‌ در جایگاه دوم ایستاد و تیم اتحاد به مقام سوم دست یافت.

جهانی متذکر شد: در مسابقات فوتبال جام رمضان بخش آقایان شهرستان نهبندان ۱۳ تیم طی ۱۳ شب به رقابت پرداختند.

وی افزود: تیم فوتبال سرای گردشگری کرباسچی‌ مقام نخست فوتبال جام رمضان نهبندان را از آن خود کرد، تیم شهید ابراهیم هادی با نایب قهرمانی رسید و تیم فرهنگیان نیز سوم شد.

در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی جام رمضان شهرستان نهبندان در سالن ورزشی شهید غازی با حضور مسئولان اداری و ورزشی این شهرستان از تیم‌های برتر با کاپ، مدال و لوح سپاس تجلیل شد.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1162905

مهمترین اخبار ایران و جهان: