نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 21:27

محدودیت‌های ترافیکی ویژه نماز عید سعید فطر در ایلام اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: تیم های پلیس راهور در ایلام  قبل از برگزاری نماز عید فطر، در معابر و محدوده های پیرامونی منتهی به مکان های برگزاری نماز حضور یافته و محدودیت های ترافیکی را اعمال خواهند کرد.

سرهنگ علی احمد شاوردی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه اعلام ستاد استهلال و رویت ماه شوال و اعلام عید سعید فطر، پلیس راهور در راستای مدیریت ترافیک و ارتقای ایمنی عبور و مرور شهروندان، تمهیدات ویژه ترافیکی را اعمال خواهد کرد. 

وی افزود: به منظور روانسازی محورها و سهولت در تردد نمازگزاران که به طور متمرکز در مساجد، تکایا، حسینیه ها، دراستان ایلام تردد خواهند داشت، طرح های ترافیکی به مرحله اجراء گذاشته خواهد شد. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در ادامه با اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی این روز خاطر نشان کرد: برهمین اساس و برابر پیش بینی های صورت گرفته، تیم های پلیس راهور در ایلام قبل از برگزاری نماز عید فطر، در معابر و محدوده های پیرامونی منتهی به مکان های برگزاری نماز حضور یافته و محدودیت های ترافیکی را به صورت مقطعی و به منظور سهولت در تردد نمازگزاران اعمال خواهند کرد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1163649

مهمترین اخبار ایران و جهان: