نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 13:27

دشمن به شدت در حال انتقام‌گیری از زن مسلمان ایرانی است

تربت حیدریه - امام جمعه تربت حیدریه گفت: دشمن به شدت در حال انتقام‌گیری از زن مسلمان ایرانی است و این بدان خاطر است که زن ایرانی نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی‌داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد معلمی، روز شنبه در خطبه‌های نماز عید فطر اظهار کرد: دشمن به شدت در حال انتقام‌گیری از زن مسلمان ایرانی است و این بدان خاطر است که زن ایرانی نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی‌داشت و اگر زن‌ها نمی‌بودند اصلاً انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

وی افزود: غربی‌ها ۲۰۰ سال است القا می‌کنند که زنان برای رسیدن به مراتب عالی سیاسی و اجتماعی باید خود را از مفاهیم اخلاقی جدا کنند، اما زنان غیور مسلمان ایرانی این حرف آن‌ها را در عمل تکذیب کردند و با حجاب و عفاف در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و به دنیا فهماندند زنان با حفظ حجاب می‌توانند دوشادوش مردان در تمام عرصه‌ها حضور پیدا کنند و این برای دشمن گران تمام شد.

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه پهلوی‌ها به دنبال ترویج انقلاب جنسی در ایران بودند، عنوان کرد: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی که بازه زمانی انقلاب ننگین جنسی در غرب بود، رژیم منحوس پهلوی به دنبال آن بود تا انقلاب جنسی را در ایران نهادینه کند و زن را از هویت ایرانی و مسلمانی تهی کند.

وی تاکید کرد: پهلوی منحوس در آن دوران مأمور بود این فرهنگ غلط و نابودکننده را گام به گام پیش ببرد، اما زنان و مردان ایرانی مقابل این فرهنگ غلط و ابتذال ایستادند و آنها نیز به زور متوسل شدند و خدمات اجتماعی و فرهنگی به زنان محجبه ارائه نمی‌دادند.

حجت‌الاسلام معلمی تصریح کرد: این انقلاب جنسی در دوران پهلوی منحوس باعث شد بدترین و زشت‌تربن رفتارها که تمام ادیان آن را نفی می‌کنند، اتفاق بیفتد و از همه مهمتر کانون گرم خانواده را نابود کنند.

وی با بیان اینکه غرب از زن مسلمان ایرانی کینه دارد و می‌خواهد به مانند زنان خودشان زن ایرانی را از هویت اصلی خودش تهی کند، ادامه داد: زنان غیور ایرانی از همان آغاز نهضت در سال ۴۲ تا پیروزی انقلاب دوشادوش مردان با حضور در راهپیمایی‌ها، انقلاب را به پیروزی رساندند و بعد انقلاب هم در عرصه‌های مختلف بخصوص دفاع مقدس خوش درخشیدند و امروز نیز زن مسلمان ایرانی یک چهره نمونه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1164305

مهمترین اخبار ایران و جهان: