نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 08:55

نماز عید فطر در نقاط مختلف سمنان اقامه شد

نماز عید سعید فطر در نقاط مختلف استان سمنان اقامه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز نماز عید سعید فطر در نقاط مختلف استان سمنان به شکل باشکوهی با حضور پرشور مردم اقامه شد.

نماز عید فطر در سمنان در مصلا، در شاهرود در مصلای پیامبر اعظم (ص) و در دامغان هم در مصلای این شهر برگزار شد.

نماز عید فطر در گرمسار در میدان امام (ره)، در سرخه در حسینیه شهدا و در مهدی‌شهر در حسینیه المهدی (عج) اقامه شد.

نماز عید فطر در بسطام و دیباج در مصلا، در آرادان در مسجد صاحب‌الزمان (عج)، در کلاته‌خیج در حسینیه شهدای عاشورا، در شهمیرزاد در مصلای نماز جمعه، در میامی در مسجد جامع و در ایوانکی در میدان امام خمینی (ره) اقامه شد.

نماز عید فطر در بیارجمند در مصلای نماز جمعه، در مجن در آستان امامزاده ابراهیم (ع)، در درجزین در مدرسه حضرت مهدی (عج)، در کلاته رودبار در مسجد جامع، در رودیان و کالپوش در مسجد جامع این شهر اقامه شد.

به گزارش فارس، نماز عید سعید فطر با حضور پرشور نمازگزاران در نقاط مختلف استان سمنان برگزار شد و نمازگزاران به علت ازدحام جمعیت، در بسیاری از نقاط وسایل شخصی از قبیل زیرانداز، سجاده و مهر را با خود به همراه داشتند.

روزه‌داران معتقدند که نماز عید فطر علاوه بر زیبایی خاص خود، نکات بسیار معنوی و ارزشی دارد و تجمع مردم را هر ساله به شکل بی‌نظیری در این آیین شاهدیم.

مؤمنان بعد از یک ماه عبادت و خودسازی در کنار هم نماز عید فطر را در حالی اقامه کردند که این نماز در حقیقت مانور قدرت امت اسلام مقابل استکبار جهانی و رونمایی قدرت امت اسلام پیش چشمان دشمنان است.

پایان پیام/74001/م/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1164005

مهمترین اخبار ایران و جهان: