نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 09:44

شوراهای برتر شهر و روستاهای گلستان تجلیل می شوند

گرگان- عاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: همایش شوراهای اسلامی گلستان و آئین تجلیل از اعضای برتر این نهاد در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی مهیایی صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: نشست هماهنگی برگزاری همایش شوراهای اسلامی استان، برنامه ریزی آئین تجلیل و اعزام نمایندگان شوراهای استان به همایش نکوداشت روز ملی شوراها برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: در این نشست مدیران حوزه معاونت، شهردار گرگان و رئیس شورای اسلامی استان به منظور هماهنگی و هم افزایی در راستای برگزاری همایش شوراهای اسلامی استان و تقدیر از شوراهای نمونه و همچنین اعزام نمایندگان شوراهای اسلامی استان به همایش نکوداشت روز ملی شوراها و دیدار با رئیس جمهور، حضور داشتند.

وی بیان کرد: همایش شوراها نهم اردیبهشت با حضور رئیس‌جمهور و مدیران ارشد نظام، همایش نکوداشت روز ملی شوراها در تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم، سه هزار نفر از اعضای جامعه شورایی از سراسر کشور به نمایندگی از ۱۲۶ هزار عضو این خانواده بزرگ، حضور خواهند داشت و رئیس‌جمهور هم مهمان ویژه آن است.

لازم به ذکر است که بر اساس برنامه ریزی مقرر است تا در روز پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت) همزمان با هفته شوراها، اقدامات دیگری از جمله تجلیل از شوراهای برتر و معرفی و قدردانی از چهره‌های ماندگار حوزه شوراهای استان انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171293

مهمترین اخبار ایران و جهان: