نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 20:44

کشف کود شیمیایی قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی یارانه ای سهمیه کشاورزان خارج از شبکه توزیع خبر داد.

په گزارش خبرگزاری فارس از مراغه،  توحید فارسی امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی خبر واصله مبنی بر فروش کود های شیمیایی یارانه ای سهمیه کشاورزان توسط افراد سود جو در یکی از مغازه های شهرستان ماموران پلیس آگاهی و اداره جهاد کشاورزی، رسیدگی به موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و رصد اطلاعاتی و شناسایی فروشگاه مربوطه با هماهنگی مقام قضائی از این مغازه بازدید کردند.
 
 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: ماموران در بازرسی از این مغازه تعداد ۳۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی اوره یارانه ای سهمیه ای کشاورزان جمعاً مقدار یک تن و ۵۰۰ کیلو که خارج از شبکه توزیع بود را کشف کردند.
 
فارسی با اشاره اینکه ارزش ریالی کودهای کشف شده ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

پایان پیام/


???? @police_a_sharghi

منبع: فارس
شناسه خبر: 1184093

مهمترین اخبار ایران و جهان: