نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 18:13

مردمی‌تر شدن برنامه‌های دهه کرامت بسیار مهم است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مردمی‌تر شدن برنامه‌های دهه کرامت از اهمیت خاصی برخوردار است و همچون گذشته، بیشتر برنامه‌ها با محوریت مساجد و محلات خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی آمون عصر امروز در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: آغاز برنامه‌های دهه کرامت هم‌زمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر خواهد بود و تا ۱۰ خردادماه سالروز ولادت باسعادت امام رضا (ع) این ویژه‌برنامه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نقش‌آفرینی مردم در این برنامه‌ها نمود عینی همچون سال‌های قبل خواهد داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تشریح کرد:آذین‌بندی محلات، مساجد و ادارات و نهادهای دولتی و برگزاری جشن‌های محله محور و خانگی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه کرامت خواهد بود.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش دختران مسجدی، اجرای طرح میثاق کریمانه، طرح تلاوت نور، پخش صلوات خاصه از بلندگوی مساجد و ادارات، مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی با محوریت دهه کرامت و برپایی کاروان‌های شادی طی دهه کرامت ازجمله برنامه‌هایی است که در سطح استان برگزار می‌شود.

آمون با اشاره به اینکه، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان‌ها نیز باشکوه ویژه‌ای تدوین و برنامه‌ریزی شود، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی حمایت‌های لازم را از مجموعه‌های مردمی داشته باشند تا شاهد برگزاری ویژه‌برنامه‌های با جذابیت‌های بیشتر باشیم.

وی عنوان کرد: همدلی اقشار مختلف مردم برای برپایی دهه کرامت نشان از جایگاه اهل‌بیت (ع) و به‌ویژه امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارد.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1183793

مهمترین اخبار ایران و جهان: