نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 15:45

لزوم حل مشکلات معلمان/ مسئولان وضع معیشتی مردم را سامان دهند

شاهرود- امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه در هفته معلم می‌بایست تکریم فرهنگیان در اولویت قرار گیرد، گفت: انتظار می‌رود مسئولان برای حل مشکلات مادی معلمان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر، ضمن بیان اینکه در هفته معلم تکریم فرهنگیان و معلمان باید در اولویت قرار گیرد، ابراز داشت: با توجه به اینکه پیشرفت یک کشور از دل آموزش و پرورش بر می‌خیزد لذا توجه به حوزه معلمان و حل مشکلات امری لازم و ضروری است.

وی ضمن بیان اینکه مشکلات جامعه فرهنگیان و معلمان بر کسی پوشیده نیست، افزود: حل مشکل این بخش از جامعه هزینه نیست و به نوعی سرمایه گذاری برای جامعه فردای یک کشور محسوب می‌شود و از مسئولان انتظار می‌رود برای این موضوع چاره‌ای تدبیر کنند.

امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه می‌بایست برای حل چالش‌های موجود در حوزه آموزش و پرورش قدم‌های مؤثری برداشت، ابراز داشت: یکی از نقش‌های معلمان در شخصیت سازی دانش آموزان است و این مهم می‌طلبد برای انسان سازان نسل فردای یک کشور تلاش مضاعف صورت گیرد.

عبداللهیان ضمن بیان اینکه می‌بایست برای معلمانی که چنین مسئولیت خطیری در جامعه دارند، به نحو شایسته تکریم و تقدیر انجام شود، تصریح کرد: حل نیازهای مادی فرهنگیان و معلمان می‌تواند بهترین تقدیر از این بخش جامعه باشد.

وی ضمن بیان اینکه معلمان انسان سازان آینده این سرزمین هستند، افزود: رفع نیازهای اصلی و اساسی فرهنگیان موضوعی که باید مورد توجه مسئولان وزارت آموزش و پرورش واقع شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1173949

مهمترین اخبار ایران و جهان: