نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 09:07

ایجاد بازار پرندگان همدان خرید و فروش بین المللی را تقویت می کند

همدان- رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر همدان با بیان اینکه پرندگان همدان در خارج از کشور نیز خرید وفروش می‌شوند؛ گفت: ایجاد بازار پرندگان، این ظرفیت را در بازارهای خارجی تقویت خواهد کرد.

حمید بادامی نجات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کلنگ‌زنی بازار پرندگان اظهار کرد: ساماندهی بازار پرندگان همدان می‌تواند در حوزه سرمایه‌گذاری به اقتصاد شهری همدان کمک کند.

وی یادآور شد: این اقدام صورت گرفته اقتصاد پنهانی است که ظرفیت را از شهر همدان به سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تقویت می‌کند و قطعاً خارج از کشور را هم در برمی‌گیرد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: هم اکنون شاهدیم که پرندگان همدان در خارج از کشور نیز خرید و فروش می‌شوند که فضای بازار پرندگان کمک خواهد کرد روند بهتری در مسیر توسعه اقتصادی شهر همدان صورت گیرد.

بادامی نجات با بیان اینکه امیدواریم امسال شاهد کلنگ‌زنی شهرک‌های صنفی در همدان باشیم، تاکید کرد: بازار خودرو همدان در این راستا تجربه موفقی است چنانکه امروز، شاهد خرید و فروش خودروهایی از سمت غرب کشور در این بازار هستیم.

وی در پایان خواستار همکاری شهرداری همدان در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری شد و افزود: مشارکت تمام بخش‌های مدیریت شهری می‌تواند حوزه سرمایه‌گذاری همدان را تقویت سازد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1174893

مهمترین اخبار ایران و جهان: