نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 12:26

ارائه تسهیلات ارزان قیمت در راستای ایجاد شغل در البرز

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: درسال جاری تعهد اشتغال برای ۵۰ هزار نفر را دولت براستان البرز داشته که با مردمی کردن اقتصاد، توسعه تعاونی‌ها و کارآفرینی، دریافت تسهیلات ارزان قیمت درصدد هستیم این تعهد را چند برابر کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبدالله دارایی، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز، امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج، ضمن گرامیداشت هفته کارگر، گفت: درسال جاری نیز در تلاش هستیم که با اجرای طرح ها و برنامه‌های موثر اقتصادی سالی پراز شغل و تولید را داشته باشیم .

وی با اشاره به شعار سال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید گفت: درسال جاری تعهد اشتغال برای ۵۰ هزار نفر را دولت براستان البرز داشته که با مردمی کردن اقتصاد، توسعه تعاونی‌ها و کارآفرینی، دریافت تسهیلات ارزان قیمت درصدد هستیم این تعهد را چند برابر کنیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز اضافه کرد: نقشه راه ازسوی رهبر معظم انقلاب مشخص شده درسالجاری و باید اقتصاد مردم پایه داشت و کار را به خود مردم واگذار کرد.

وی بیان کرد: دولت باید دراین زمینه هماهنگ کننده باشد و در بخش تعاون به عنوان یکی از ارکان مهم در اشتغالزایی اقدامات موثر باید داشته باشیم.

دارایی گفت: توسعه تعاونی هایی روستایی و شهری دراستان البرز درسالجاری با هدف اشتغالزایی هرچه بیشتر بیش از پیش دنبال می‌شود.

وی با اشاره به روز کارگر، کارگران را خط مقدم جبهه اقتصادی خواند که همواره در عرصه تولید و توسعه اقتصادی پیشگام بوده اند.

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی درحوزه اقتصاد، حمایت از کالای ایرانی و پرهیز از اسراف همراه با اقدامات فرهنگی دراین مولفه ها برای تحقق اهداف شعار سال ضروری است.

وی گفت: برای تحقق اهداف شعار سال کارگران، کارآفرینان و تعاونگران نقش اساسی دارند و امروز شاهد آن هستیم که جامعه کارگری تحصیل کرده در عرصه اقتصاد کشور در جهت تحقق و توسعه هرچه بیشتر این بخش در تلاش است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1173549

مهمترین اخبار ایران و جهان: