نیوز سیتی!
13 تیر 1402 - 08:46

برگزاری نمایشگاه تخصصی پوشاک ایرانی-اسلامی در جمعیت هلال احمر

نمایشگاه تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی‌با هدف اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و نشان‌دادن توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی در زمینه طراحی و دوخت لباس در جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر؛ در نمایشگاه پوشش اسلامی‌که از تاریخ ۱۷ تیرماه تا ۲۱ تیرماه به همت معاونت فرهنگی، امور آموزشی و پژوهشی بر پا می‌شود، پوشاک مردانه و زنان عرضه خواهد شد.

حجت الاسلام والسلمین شیخ الاسلامی، معاون فرهنگی، امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه با اشاره به اینکه این نمایشگاه در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف برپا خواهد شد، گفت: همانگونه که در تعالیم دینی و اسلامی ما آمده است، حجاب و عفاف یکی از پایه‌های استحکام خانواده است و معاونت فرهنگی نیز در جهت گسترش فرهنگ حجاب و عفاف اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.

وی با اشاره به این که رعایت حجاب و پوشش اسلامی از ضروریات دین اسلام و وظیفه آحاد مردم است خاطر نشان کرد: اجرای این قبیل نمایشگاه‌ها بسیار مؤثر است و این معاونت این موضوع را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

بنا به گفته حجت الاسلام والسلمین شیخ الاسلامی این نمایشگاه در راستای ترویج الگوهای پوشش ایرانی و اسلامی و پرهیز از الگوهای نامانوس با فرهنگ ملی و دینی با مشارکت برخی دستگاه‌های اجرایی استان و تولید کنندگان البسه اسلامی، طراحان لباس برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1328849

مهمترین اخبار ایران و جهان: