نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 00:33

ایجاد 15 هزارمتر مربع گابیون بندی توسط شرکت گاز ایلام

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: در راستای اجرای تعهد شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدام به احداث ۱۵ هزار مترمربع گابیون و آبنما کرد که این سازه ها در جهت کمک به آبخیزداری و تغذیه و حفظ منابع آبی زیرزمینی نقش بسزایی دارد.


محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بامداد چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به اهمیت سازه های آبخیز در ذخیره نزولات جوی و جلوگیری از جاری شدن سیل و وارد آمدن خسارت به زیرساخت ها و مناطق شهری و روستایی استان، شرکت گاز استان در راستای تعهد به مسئولیت های اجتماعی، در محل عبور خطوط لوله و شبکه‌های گاز که از مسیر رودخانه و مسیل‌ها عبور کرده اند ۱۵ هزار مترمربع گابیون و آبنما با هدف کمک به آبخیزداری و حفظ منابع آبی زیرزمینی استان کرده است.

وی افزود: همچنین در مناطقی که پروژه های گازرسانی در محل مجاور جاده ها اجرا شده است، بیش از ۴۰ هزار مترمربع از راه های عشایری و روستایی استان ایلام تعریض و بهسازی شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه این مجموعه در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی قدم های قابل قبولی برداشته است، ادامه داد: این میزان راه ساخته شده روستایی و عشایری با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال تکمیل شده است.

کشاورز اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری برای تعدادی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اماکن مذهبی و دیگر اماکن خاص با صرف مبلغ ۴۱۲ میلیون و ۶۲۵ هزار ریال کنتور اشتراک رایگان گاز تامین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ۱۸۷ مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته‌امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سه ماهه نخست امسال واگذار شده است.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1314093

مهمترین اخبار ایران و جهان: